וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מעלה שאלה

29.7.2010 / 13:25

הרשת החברתית החלה להטמיע את שירות "פייסבוק שאלות" בחשבונותיהם של חלק ממשתמשיה

פייסבוק החלה להטמיע בחלק מחשבונות משתמשיה את השירות המאפשר הזנת שאלות - Facebook Questions . השירות היה במצב בטא בחודשיים האחרונים, וכעת זמין לבין 3-5 מיליון משתמשים (מתוך כ-500 מיליון). השאלות שיעלו משתמשי השירות לא יהיו זמינות לצפייה רק לרשימת החברים שלהם, אלא לכלל משתמשי פייסבוק. המערכת תציג למשתמשים שאלות של חבריהם לצד שאלות שהסיכוי גבוה שהן רלוונטיות עבורם (זאת בהתאם לניתוח של המערכת). "Facebook Questions עוזר לכם להתחבר למאגר הידע הקולקטיבי של יותר מ-500 מיליון משתמשי פייסבוק. מכיוון שהשאלות יופיעו אצל חבריך ואצל חבריהם – תקבל תשובות יותר ספציפיות עבורך", נכתב בהודעה על השירות בבלוג החברה הרשמי.

הפיצ'ר יוטמע במספר איזורים בחשבון המשתמש: לשונית "שאלות" חדשה בסרגל הניווט השמאלי, בראש הדף לצד תיבת עדכוני הסטטוס ובתיבת החיפוש. ניתן יהיה גם להוסיף תמונה לשאלה, וכך לאפשר שאילתות כגון "מה שם העיר המצולמת כאן?", למשל. ניתן יהיה לעקוב אחר שאלות ולקבל עדכונים על תשובות חדשות שנוספו להן ואף לייצר סקרים עם מספר תשובות מוגדרות מראש.

מדובר בפיצ'ר הדומה לשירותים דומים קיימים כגון יאהו-תשובות, Mahalo ו- quora, סטארט-אפ שהוקם על ידי יוצא פייסבוק. עם זאת, מנהל מוצר השאלות בפייסבוק בלייק רוס טען שאין חפיפה משמעותית בין המוצרים ושהמוצר של פייסבוק יהיה שונה ויסייע לאנשים למצוא תשובות מהירות מאנשים מסביבתם החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully