וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק החדש של גוגל

29.7.2010 / 15:29

האם גוגל עומדת לפתוח חזית מול פייסבוק? דיווחים שונים מעידים כי היא מתכננת רשת חברתית עם דגש על משחקים

האם גוגל עומדת להיכנס לקרב חזיתי מול פייסבוק? לפי דיווחים שונים עובדת גוגל על רשת חברתית חדשה. נטען כי גוגל מפתחת רשת בה יהיה דגש על משחקים, שיתכן ששמה יהיה Google Me. הוול-סטריט ז'ורנל מדווח כי החברה מתדיינת עם חברות משחקים על האפשרות לשלב את משחקיהם בשירות חברתי חדש. בין השאר מתנהלות שיחות עם פליידום (שנרכשה אחרונה על ידי דיסני), פלייפיש וזינגה – בה השקיעה גוגל לאחרונה.

מנכ"ל גוגל אריק שמידט סירב להתייחס ספציפית לנושא, אך ציין כי אין צורך בהעתק של פייסבוק, וכי לאחר בחינה מעמיקה שעשתה החברה – היא לא רואה את פייסבוק כמתחרה שלה.

החברה מתקשה לנחול הצלחה בשירותים החברתיים שהיא מפתחת – בראשם הרשת החברתית אורקוט (Orkut), שאינה זוכה לפופולריות, למעט במספר בודד של מדינות כברזיל והודו. גם שירותי הגוגל-ווייב וגוגל-באזז טרם הוכיחו את עצמם.

רשת חברתית המבוססת על משחקים תהיה מבודלת מפייסבוק, תסיר את תלותם של מפתחי משחקים בפייסבוק ותנתב כספי פרסום של משחקי רשת לנתיב נוסף. "פייסבוק הבינה מה צריך לעשות. קבל את תנועת הגולשים, מכור מודעות ותתחלק ברווחים מהן", אמר לון ספקו, מכותבי הספר "תנ"ך המדיה החברתית". "ברור שהם צריכים למצוא עוד מקור הכנסה, ומה טוב יותר מלהתחבר ל-500 מיליון האיש שבפייסבוק?". עם זאת מזהיר ספקו כי גוגל תצטרך להתעלות על עצמה כדי להיאבק בדומיננטיות של פייסבוק. "אחרת, קשה לי לראות את המיזם שלה מצליח", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully