וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייס-טיים הופך לסקס-טיים

2.8.2010 / 13:13

לתעשיית הפורנו אין כל כוונה לוותר על הרווחים שיכול להניב עבורן פיצ'ר שיחות הוידאו הכלול באייפון 4

תעשיית המין ידעה תמיד להשתחל לכל טכנולוגיה וחדשה ולשווק את עצמה גם דרכה. פיצ'ר ה-FaceTime שהציגה אפל במכשיר האייפון 4 שלה אינו שונה. היכולת לקיים שיחות וידאו-צ'ט על גבי רשתות אלחוטיות היתרגמה במהירות לשירותי פורנו במכשיר הסמארטפון. בעוד שאפל מקפידה לא לאשר אפליקציות מיניות, בלתי אפשרי מבחינתה לשלוט בתכנים שמשדרים אחד לשני משתמשים באייפון. עובדה זו מדאיגה את החברה, שמאפשרת את כיבוי פיצ'ר הפייס-טיים באייפון 4, כך שלפחות הורים יכולים לוודא שילדיהם המשתמשים באייפון לא ייחשפו לפורנו במכשיר.

עם יותר משלושה מיליון מכשירי אייפון 4 שכבר נמכרו, ועוד רבים שיימכרו, חברות הפורנו כבר מרימות את התשתית לניצול הפלטפורמה לעסקיהן, ומפרסמות מודעות דרושים עבור דוגמניות שיאיישו עמדות בהן יתקשרו עם לקוחות האייפון דרך הפייס-טיים. חברת Pink Visual, למשל, הודיעה כי תאפשר ללקוחותיה לצ'טט עם המשתתפות בסרטי הפורנו של החברה, בתשלום של בין 5 ל-6 דולר לדקה.

פייס-טיים מאפשרת לתעשיית הפורנו גם להשתמש בדרכים נוספות מעבר לסחורה הקלאסית של צפייה בעירום של אנשים אחרים. מדובר הרי בכביש דו-סטרי, בו המשתמש יכול גם להיחשף בעצמו, וכנראה שיש לא מעט המעוניינים בכך. דן יו, בעליו של שירות הצ'טים למבוגרים CamWorld אמר לאתר tuaw.com ש"יותר ויותר לקוחות רוצים שיצפו בהם לא פחות ממה שהם רוצים לצפות באחרים". אינדיקציה טובה לכך היא שכיחותם של מאוננים למיניהם בשירות הצ'טים האינטרנטי "צ'ט רולט". כמותם הגדולה גרמה למנהלי השירות לנסות ולהילחם בתופעה. אפליקציה בשם iChatr שהועלתה לאחרונה לחנות האפליקציות של האייפון הוסרה ממנה במהרה, לאחר שחלק ניכר ממשתמשיה בחרו לחשוף בה איברים מוצנעים. עם כוונותיה של תעשיית הפורנו למקסם את רווחיה מפיצ'ר הפייס-טיים החדש, ניתן להניח שהקרב רב מתחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully