וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטמייל סיימה השדרוג

4.8.2010 / 11:18

לאחר מספר חודשים בהם עודכנה בהדרגתיות, זמינה כעת גרסת הוטמייל החדשה לכלל המשתמשים

מיקרוסופט סיימה את שדורג שירות הדואר החינמי שלה הוטמייל לכל משתמשיו. בהודעה שפרסמה החברה היא הכריזה כי מעתה הגרסה החדשה של הוטמייל זמינה לכל הרשומים לשירות – 350 מיליון איש ב-220 מדינות. ההוטמייל החדש אמור להיות מהיר יותר והוא כולל מספר פיצ'רים שלא היו בו בעבר. "בתקופת הבדיקה קיבלנו פידבקים רבים ושינינו דברים על פיהם. למשל: אנחנו כבר לא מחברים אותך לשירות המסנג'ר כברירת מחדל. נמשיך לסקור את הפידבקים שלכם ולשפר", כתב בבלוג Windows Live מייק שקוויץ.

מיקרוסופט הוסיפה להוטמייל מספר פיצ'רים המזוהים בעיקר עם שירות ג'ימייל. למשל שיחות המקובצות בשרשור – סימן ההיכר של שירות הדואר של גוגל, וחיפוש הודעות מתקדם יותר. ניתן גם לסמן הודעות ב"דגלים", בדומה לתגיות של ג'ימייל. גם ממשק המשתמש עבר מהפך עיצוב גוגלי – כעת הוא מסתמך בעיקר על לחצני טקסט במקום על כפתורים (כאשר במקביל נראה כי גוגל עומדת לעשות מעשה הפוך ולשנות לחצני טקסט לכפתורים בשירות ג'ימייל).

הוטמייל הולך גם בעקבות יאהו ומאפשר כעת תיבת דואר בקיבולת בלתי מוגבלת. הוא גם מאפשר לצרף קבצים במשקל של 50 מגה-בייט, פי 2 מה-25 מגה בייט שמציעה גוגל. בנוסף, ניתן לצרף להודעה כמות של קבצים במשקל כולל של 10 ג'יגה-בייט, פי 400 מהמגבלה של ג'ימייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully