וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באג תייבא אייפד

באג תחל למכור את האייפד בסניפיה ולספק שירות לרוכשים. באיידיגיטל מאוד לא מרוצים מכך

באג תמכור אייפד. רשת המחשבים הגדולה תחל לייבא בשבוע הבא את מחשבי הלוח של אפל בישראל, זאת כפי שדווח בבלוג הטכנולוגיה Newsgeek ואושר על ידי מספר מוכרים בסניפי הרשת ברחבי הארץ לוואלה! TECH.

בשלב הראשוני, תמכור החברה את דגמי ה-Wifi של המחשב, נטולי הקישוריות הסלולרית. אחת הסיבות לכך, ככל הנראה, היא הקושי בהבאת מחשבים עם מודם סלולרי ללא תמיכה של אחת מחברות הסלולר. המכשיר, בגרסת 16 גיגהבייטים, יימכר במחיר 3799 ¤, ואילו דגם עם זכרון 64 גיגהבייטים יגיע לחנויות במחיר 4,899 ¤. המחירים האלה הנם גבוהים בהשוואה למחיר המכשיר בחו"ל, אפילו לאחר שמשלמים עליהם מס. עם זאת, בפרסומת שנחשפה בניוזגיק, נטען כי מי שירכוש את המחשב בבאג, יקבל תיק לבחירה (עד מחיר 251 ¤ לתיק) ומטען USB כפול.

למי זה טוב?

היבוא של באג אמנם לא יהווה את מסלול הרכישה הזול ביותר של אייפד, אך תמורת תוספת המחיריוכלו הלקוחות לקבל תמיכה ברשת עם פריסה ארצית, זאת בהשוואה ליבוא אישי או קניה מחנויות קטנות, בהם קבלת השירות עשויה להיות בעייתית יותר. עם זאת, לא מדובר בשירות של איידיגיטל – נציגת השירות המורשית של אפל בישראל.

כמו כן, חסרון נוסף בקניית אייפד כיום הוא היעדר הלוקליזציה של המכשיר. האייפד, בגרסתו הנוכחית, אמנם תומך בהצגת טקסט עברי, אך אינו כולל מקלדת עברית – ובכך מונע את האפשרות ליצור תוכן בשפה, זאת ללא פריצת המכשיר והתקנת מקלדת עברית בתשלום. עם זאת, כשתתווסף תמיכה עברית רשמית לאייפד, יהיה זה ככל הנראה בגרסה חדשה של מערכת ההפעלה iOS, וניתן יהיה להתקינה על כל אייפד באשר הוא.

באיידיגיטל מאוד לא מרוצים מהמהלך הזה. בחברה הגדילו לעשות והוציאו הודעה, בה קראו למהלך של באג ושל יבואני אייפד האחרים "מהלך חסר אחריות צרכני ממדרגה ראשונה, ויש בו יסוד מוצק של הטעיית הציבור", זאת בגלל ש" יבואנים אלה אינם מגלים לצרכן כי האייפד שהוא רוכש אצלם אינו כולל אחריות ושירות תיקונים רשמיים של חברת Apple". בחברה אף מבקשים מאנשים "להתאזר בסבלנות עוד כמה שבועות ולרכוש את המוצרים באמצעות נציגת Apple הרשמית בישראל, במחירים אטרקטיביים, עם אחריות מלאה של Apple, שירות תיקונים, תמיכה מקצועית וכמובן התאמה מלאה לשפה העברית. "

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully