וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייפאל חנכה מרכז שירות בארץ

גוני נוי

9.8.2010 / 15:48

המרכז נחנך במסגרת הניסיונות להטמיע את שירותי התשלומים של החברה בישראל, ויספק מענה ללקוחות המקומיים

חברת שירותי התשלומים המקוונים פייפאל חנכה מרכז שירות לקוחות דובר עברית שיספק מענה ללקוחות בשעות העבודה בישראל. עשרה מוקדנים דוברי עברית נוספו ביוני למוקד שירות הלקוחות של החברה בדבלין שבאירלנד, כחלק ממאמציה של פייפאל להטמיע את שירותי החברה בקרב הקהל בישראל.

"אחת המסקנות הראשונות שלנו לגבי ישראל היתה שכדי לקדם את השירות אנו נדרשים לייצב את מנגנוני שירות הלקוחות", אמר בראיון ל-themarker עודד זהבי, המנהל האזורי של פייפאל בישראל ובדרום אפריקה. זהבי, שמונה לתפקיד באוקטובר 2009, הוסיף כי זהו התחום הראשון בו גילה פער שיש לתת לו מענה. "עד לאחרונה לקוחות ישראלים נדרשו להתקשר למספר בארה"ב, בשעות העבודה בארה"ב ולקבל מענה מנציג שירות לקוחות דובר אנגלית", אומר זהבי.

פייפאל, שנרכשה על ידי ענקית המכירות האינטרנטית אי-ביי ב-2002, היא ספקית שירות התשלומים המקוון הגדול בעולם. החברה, שהוקמה ב-98', מאפשרת לגולשים לבצע רכישות והעברות כספים ברשת מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי או חשבון הבנק של הקונים בפני המוכר. פרטיו של הלקוח נשמרים במאגרי פייפאל עם פתיחת חשבון בשירות, והחברה אחראית על גביית התשלום והעברתו למוכר. העמלות בישראל נעות בין %-2.4 ל-3.4% בתוספת 1.20 שקלים לרכישה או למכירה.

לפני כשנתיים הכירה פייפאל בשקל כאחד מ-21 המטבעות בהם משתמשת החברה. כיום היא מאפשרת ללקוחותיה למשוך את כספם לחשבון בנק ישראלי, חידוש שהוטמע בשירות בנובמבר 2009. עם זאת, סוחרים ישראלים יכולים בינתיים לקבל את כספם רק בשקלים, גם אם הרכישה בוצעה בדולרים. לדברי זהבי, מדובר במציאות הקיימת בכל המדינות שבהן פעילה פייפאל, מלבד ארה"ב. בשירותי החברה משתמשים כיום מאות אלפי ישראלים, רובם בגילאי 18-35 המחזיקים בחשבונות פעילים בפייפאל. עם קהל הלקוחות נמנים גם חברות גדולות שנעזרות בשירות בעסקות מקוונות. המוכרים והקונים הישראלים מתרכזים בעיקר בתחומי הטכנולוגיה והאמנות. בפייפאל מקווים להתרחב לשוק העסקים הקטנים ולהגיע ליותר אנשים פרטיים שמבקשים למכור ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • פיי פאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully