וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים סקס? קנו אייפון

11.8.2010 / 13:31

ניתוח של אתר ההיכרויות okcupid מעלה כי בעלי אייפון עושים פי 2 יותר סקס מבעלי אנדרואיד. ויש גם טיפים לתמונות מוצלחות

השוואות לא מעטות נערכות בין מכשירי האייפון של אפל לבין מתחריהם האנדרואידים, אך כעת נכנס קריטריון חדש למערכה. אתר ההיכרויות okcupid.com פרסם שורה של סטטיסטיקות על גולשיו, מהן עולה כי בעלי אייפון עושים סקס פי 2 מבעלי אנדרואיד.

האתר ניתח יותר מ-11 מיליון תמונות שהועלו אליו על פי פרמטרים שונים. הוא בחן בעלי סמארטפונים בגיל 30 המחזיקים בטלפונים סלולריים מסוג אייפון, אנדרואיד ובלקברי. לאחר שהצליב שורה של נתונים, יצר מאגר של 9,785 איש. ניתוח המידע השונה (בין השאר: שאלות בנושאים שונים עליהם עונים מנויי האתר) העלה כי בעלי אייפון מובילים על השאר בכמות האקטים המיניים שהם חווים. אחריהם נמצאים בעלי הבלקברי, כאשר האנדרואיד משתרך מאחור, אחרון.

עוד נתונים מעניינים שהציג okcupid:

- לסוג המצלמה בו משתמש בעל הכרטיס באתר ההיכרויות יש משמעות רבה. מצלמות פנסוניק, למשל, מוציאות תמונות בהם המצולמים נראים אטרקטיביים יותר. מצלמות מתוחכמות (למשל עם DSLR) – מפיקות גם כן תמונות שהולמות יותר את המצולם. בצורה לא מפתיעה – תמונות שצולמו במכשיר סלולרי מפיקות את התוצאה הנחותה ביותר. השימוש בפלאש, אגב, יכול להזקין את מראהו של המצולם – עד הוספת 7 שנים לגילו.

- התמונות הטובות ביותר הן אלו בהן המשתמש נראה בבירור רב, בעוד שהרקע שלו מטושטש.

- שעות אחר הצהריים המאוחרות ושעות הלילה המאוחרות הן אלו בהן מופקות התמונות הטובות ביותר.

"המידע מעיד בחוזקה שאם אתה רווק, כדאי שתלמד קצת על צילום. הטכניקה יכולה לעשות או להרוס את התמונות, וההחלטה הנכונה יכולה להשיג יותר דייטים עבורך", מסכם האתר. "תשתמש במצלמה טובה. תרגיע עם הפלאש. תאפיל על הרקע. תצטלם אחר הצהריים. לאחר מכן – בקר בחנות אפל הקרובה. Done".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully