וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימסקום 2010 - יש למה לצפות

16.8.2010 / 13:41

אירוע המשחקים הגדול בעולם מתחיל מחר בגרמניה, עם מסיבות עיתונאים של סוני, מיקרוסופט ו-EA. אז מה יהיה שם?

מחר מתחילים לשחק. אירוע המשחקים הגדול בעולם, Gamescom, ייפתח מחר (ג') בקלן, גרמניה. 245 אלף אנשים עברו בתערוכה בשנה שעברה, והשנה צופים המארגנים גידול במספר המבקרים. כל זה יחל, באופן רשמי, רק ביום חמישי, אך כבר מחר תערוכנה סוני, מיקרוסופט ו-EA אירועי עיתונאים, ומחרתיים ייפתחו אולמות התערוכה ל-3-4 אלפי העיתונאים שמסקרים אותה.

כמו בשנה שעברה, גם השנה אנחנו נהיה שם, ונדווח על חידושי עולם הגיימינג – עם דגש על הבקרים החדשים של מיקרוסופט (קינקט) וסוני (מוב) – כמו גם על המשחקים שיגיעו לחנויות בשנה הקרובה. הסיקור המלא של האירוע יהיה כאן, בוואלה! TECH, כשעדכוני לייב מהתערוכה, ככל שיתאפשרו, יפורסמו בדף הפייסבוק שלנו.

ההכרזות הצפויות


סוני ומיקרוסופט עורכות שתיהן אירועי עיתונאים בגיימסקום, כששני האירועים הם מחר (ג'). נינטנדו לא רק שלא תערוך אירוע, אלא גם לא תביא את קונסולת ה-3DS החדשה לגיימסקום, זאת לאחר שכבר הציגה אותה לעיתונאים ב-E3.

בשנה שעברה, השתמשה סוני באירוע הגיימסקום שלה כדי להכריז על גרסה חדשה, דקה יותר, של קונסולת הפלייסטיישן 3. השנה, ככל הנראה, לא צפויות הכרזות דרמטיות בתחום החומרה מצד החברה. אנחנו נקבל את המחיר האירופאי של ה-Move, ואולי נזכה לראות מספר חשיפות של משחקים חדשים (Resistance 3?). ומה עם דור ההמשך של ה-PSP, או אולי טלפון ה-PSP עליו דווח באנגדג'ט בשבוע שעבר? אלה כנראה ייחשפו במועד מאוחר יותר.

מיקרוסופט שולחת מסרים מנוגדים בנוגע לאירוע העיתונאים שלה בגיימסקום. רק לפני שבוע החברה הסכימה להגיד שבכלל יש לה אירוע, ובשיחה עם האתר VG247 נאמר כי יהיו בו "מספר הכרזות". עם זאת, כמה ימים לאחר מכן פרסם מנהל הקהילה האירופאי של אקס-בוקס בטוויטר שלו כי החברה "לא תשדר מסיבת עיתונאים בשידור חי, ולא יהיו באירוע הכרזות גדולות בסגנון E3". ככל הנראה, האירוע – 3 שעות אורכו – יוקדש ברובו להתנסות בכותרי קינקט.

חברה גדולה נוספת שמקיימת אירוע עיתונאים בגיימסקום, כמו שעשתה בשנה שעברה, היא אלקטרוניק ארטס. מפיצת המשחקים השנייה בגודלה בעולם תציג, ככל הנראה, מעט מאוד משחקים חדשים, ותתמקד בעיקר במסירת פרטים חדשים על כותרים שכבר הוכרזו. משחק שכן צפוי לקבל דגש באירוע הוא FIFA 11, שלא נכלל במסיבת העיתונאים של החברה ב-E3 כיוון שאמריקאים לא מאוד אוהבים כדורגל.

מעדכנים אתכם גם בפייסבוק

בנוסף לסיקור בוואלה! TECH, נעדכן אתכם הפעם גם באמצעות דף הפייסבוק שלנו, בו יפורסמו עדכונים ורשמים קצרים מאולמות התערוכה. מדי פעם, תוכלו גם להעביר דרכנו שאלות למפתחי כמה מהמשחקים הגדולים ביותר שיושקו בזמן הקרוב, גם כן דרך הפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימסקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully