וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק חיה בסרט טוב

17.8.2010 / 11:35

פייסבוק הפך לאתר הווידאו השלישי בפופולריות שלו בעולם, וזה עוד בלי שסופרים את כל קטעי היוטיוב הנצפים דרכו

סקר חדש של חברת המחקר קומסקור מגלה כי הרשת החברתית פייסבוק היא כעת אתר הווידאו השלישי בפופולריות שלו בעולם, לאחר גוגל ויאהו. נתון זה מרשים במיוחד בהתחשב בעובדה שהסטטיסטיקות הללו אינן כוללות את סרטוני הוידאו ממקור חיצוני אותם מטמיעים משתמשים רבים בחשבונות הפייסבוק שלהם – אלא רק את אלו שהועלו ישירות לשירות. למעשה, כאשר משתמש פייסבוק מטמיע בעמוד שלו סרטון ליוטיוב – גוגל היא ה"מרוויחה" בספירה. כך שלמעשה ייתכן שפייסבוק נמצאת במקום הראשון או השני בכמות הווידאו הנצפית בה.

שירות הווידאו של גוגל זוכה ל-144 מיליון משתמשים ייחודיים, המשתמשים בו בממוצע 282 דקות מדי חודש. משתמשי פייסבוק צופים בתוכן וידאו בשירות רק 18.3 דקות (כאמור, כאשר לא מחשיבים את קטעי הוידאו החיצוניים הנצפים בתוך השירות).

יאהו, הנמצאת במקום השני, חוותה קפיצה נאה מ-44.9 מיליון צופים ביוני ל-55.1 מיליון צופים ביולי. גם אתרי מיקרוסופט השונים זכו לעליה, מ-38.9 מיליון ביוני ל-45.5 מיליון ביולי. אתר הווידאו האמריקאי hulu (הזמין לצפייה רק בארצות הברית) זוכה אף הוא לפופולריות צומחת – הסקר מדווח כי אחוז המשתמשים החשופים לפרסומות שבו זינק מ-7.8 ל-27.9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully