וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EA משחקת ברצינות

סימס לקונסולות, הארי פוטר אלים, פיפ"א 2011 ומשחק חדש ויפהפה של Dead Space הם רק חלק מהכרזותיה של EA

מפיצת המשחקים השנייה בגודלה בעולם פתחה אתמול (ג') את סבב מסיבות העיתונאים וההכרזות בתערוכת גיימסקום – אירוע המשחקים הגדול בעולם, שמתקיים השבוע בקלן, גרמניה. האירוע התקיים באותה מתכונת של אירועים קודמים מבית החברה: עשרה אנשי תעשייה שמציגים עשרה משחקים.

"הכוח לשחק עם החיים הוא לב לבו של מותג סימס" אמר ג'ון ביוקנן, סמנכ"ל שיווק ב-EA, כשהציג את גרסת משחק סימס לקונסולות, הכוללת שינויי משחקיות דוגמת מנגנון קארמה, שלעיתים מצ'פר את דמות השחקן ולעתים פוגע בה. המשחק אף מאפשר יצירת שיתוף תוכן עם שחקנים אחרים, דרך הרשת של פלייסטיישן 3 או האקס-בוקס 360. המשחק יגיע לקונסולות ב-26 באוקטובר.

רייצ'ל ברנשטיין, מפיקה בכירה של The Sims Medieval, הדגימה לראשונה את המשחק החדש, שיצא באביב הבא ויעביר את הסימס לעולם של ימי הביניים. המשחק יכלול דגש על משימות וישלב יותר אלמנטים של משחקי תפקידים ופעולה. כך, למשל, ניתן יהיה לשלוט במהלכים של השחקן במהלך קרבות. עם זאת, עדיין ניתן להבין בקלות שמדובר במשחק סימס, זאת בזכות אופרת הסבון הבלתי-נגמרת שבו.

הרשת החברתית מגיעה ל-Need For Speed

המשחק החדש בסדרת הארי פוטר יהיה כותר פעולה אלים בהרבה מקודמיו. הוא לא כולל את הוגוורטס או שיעורים. שחקני הקולנוע המגלמים את פרד וג'ורג' וויזלי בסרטים הדגימו את המשחקיות של הכותר עם קינקט – בקר התנועה של מיקרוסופט, כשהם משחקים ביחד. הם לא שלטו בהתקדמות הדמויות, כי אם התמקדו בהטלת כשפים באמצעות תנועות ידיים.

ההדגמה של שלב חדש מ-Dead Space 2 הציגה שלב שמתרחש ברובו בחלל הפתוח, כשהשחקן נדרש למלא מחדש את מיכל החמצן שלו תוך כדי ביצוע משימות והתחמקות מאויבים. המשחק, יושק ב-28 בינואר של 2011 נראה פשוט יפהפה. בגרסה המיוחדת שלו לפלייסטיישן 3 ייכלל גם הפריקוול Extraction, כשהוא תומך ב-HD וכולל תמיכה בבקר ה-Move.

מערכת חדשה שנחשפה ב-Need for Speed: Hot Pursuit, היא ה-autolog – רשת חברתית מובנית בתוך המשחק ומאפשרת להתחרות על תוצאות באירועים לשחקן יחיד, כמו גם לשתף הודעות ותמונות. השחקנים שיזמינו את המהדורה המיוחדת של המשחק יקבלו שתי מכוניות בלעדיות, וגישה מוקדמת לעוד ארבע מכוניות.

ד"ר ריי מוזיקה, אחד המנהלים של Bioware, חשף כי Mass Effect 2 יושק, סוף סוף, גם לקונסולת הפלייסטיישן 3 בינואר 2011. Dragon Age 2, שזכה לטריילר ראשון בתערוכה, יהיה זמין ב-18 במרץ 2011. ומה עם Star Wars: The Old Republic? פיתוחו "מתקדם יפה", לדברי ד"ר מוזיקה, וכעת מוכנה החברה לחשוף גם את קרבות החלל במשחק.

חשיפה נוספת באירוע של EA הגיעה מחברת Crytek הגרמנית, שהציגה לראשונה את המולטיפלייר של קרייטק 2, שיושק ב-25 במרץ 2011. החלק המעניין ביותר בהדגמה הראה שלמפות במשחק – המבוססות על חלקים מניו יורק - יש מפלסי גובה רבים, כך שהשחקן נדרש תמיד להגן על עצמו במרחב תלת מימדי. מעבר לכך, הגרפיקה של Crysis 2 ממשיכה להרשים.

רכש חדש בצוות EA Sports Active: דייויד בקהאם

הדמו החדש של Bulletstorm, הוא, ובכן, עדיין פסיכי למדי - עם יחס פיצוצים לשנייה גבוה מכל שאר המשחקים שהוצגו עד כה באירוע הזה ביחד. קיים גם כלי נשק חדש,שחותך מפלצות בחצי ו/או שורף להן את הפנים. “...וסיימנו עם המשחקים שאני לא בטוח כי אוכל בכלל למכור בגרמניה", סיים את ההדגמה מנהל השיווק של החברה באירופה.

את מסיבת העיתונאים סיים פיטר מור, שמנהל את חטיבת משחקי הספורט של EA. מור הציג את EA Sports Active 2 וחשף כי דייוויד בקהם יהיה הפנים של המשחק, זאת כשהוא "מצטרף לצוות EA Sports Active”. לא ממש ברור איך. המשחק עצמו יושק לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 ווי בנובמבר.

והמצגת האחרונה? פיפ"א 11, כמובן. “עשינו מאות שינויים" סיפר דייוויד ראטר, המפיק הבכיר של המשחק. ראטר סקר את השינויים שכבר הוכרזו, כמו מערכת חדשה של קריירה (15 עונות) ומערכת נתונים מעודכנת של שחקנים. בתערוכת המשחקים נחשף כי שעכשיו ניתן לשחק גם כשוער, הן במצב קריירה והן במצבי משחק מקוונים. המשחק יושק ב-1 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • ea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully