וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה שירות מבוסס מיקום

19.8.2010 / 11:33

הרשת החברתית חשפה את Facebook Places, שיאפשר למשתמשיה לעדכן על מיקומם ולחפש את מיקום חבריהם

לאחר הכנות ושמועות, השיקה פייסבוק את השירות מבוסס המיקום שלה. באירוע בקליפורניה חשפה החברה את Facebook Places, אפליקציית רישום מיקום הדומה באופיה ל"פורסקוור" ו"גו-וואלה". עם זאת, החברה אינה פותחת בתחרות חזיתית עם שירותים אלו, אלא משתפת פעולה עם שני המוצרים. נציגיהם אף דיברו באירוע ההשקה. שתי החברות יאפשרו פעולות צ'ק-אין שיתפרסמו בפייסבוק, יחד עם העברת התארים השונים בהם זוכים המשתמשים בין השירותים. אך בניגוד לפורסקוור - פייסבוק לא תציע למשתמשים להפוך ל"ראש העיר" של מקום מסוים, אלא רק תחבר אותם לחבריהם.

שירות Facebook Places יאפשר למשתמש לעדכן על מקום הימצאו וכן לראות מי מחבריו בשירות נמצאים באותו מקום. משתמשים יוכלו לחפש את מיקומם של חברים שעשו צ'ק אי, וכן לתייג חברים ולהוסיף הערות שונות. "העניין הוא לא לשדר את מיקומך לעולם, אלא לחלוק את מיקומך עם חבריך", אמר מנהל המוצר של Places מייקל שרון.

השירות החדש יעבוד בתחילה באמצעות אפליקציית האייפון של פייסבוק. משתמשים של מכשירי מסך מגע יוכלו להוריד אפליקציה מתאימה מהאתר touch.facebook.com. סמארטפונים שאינם אייפון עדיין לא יוכלו לנצל את השירות – עד שפייסבוק תוציא אפליקציה ייעודית עבורם. בשלב הראשון יהיה השירות זמין בארצות הברית בלבד, בה הוא יוטמע בשלבים. למודת ניסיון מביקורת על בעיות פרטיות – פייסבוק תאפשר למשתמשיה שאינם מעוניינים ב-Places לחסום את השימוש בשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully