וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל תשיק מחשב לוח בנובמבר

19.8.2010 / 12:14

האתר downloadsquad.com טוען כי גוגל תוציא את המתחרה שלה לאייפד ב-27 בנובמבר, הוא "יום שישי השחור"

האם מחשב הלוח מבית גוגל יצא לשוק עוד כשלושה חודשים? כך טוען האתר downloadsquad.com, שפרסם ידיעה לפיה מתכננת החברה להשיק את המוצר ב-26 בנובמבר, הוא "יום שישי השחור" - היום שפותח את עונת המכירות לחג המולד. לדברי האתר, המכשיר נבנה על ידי חברת HTC (שאף בנתה את הסלולרי "נקסוס 1" עבור גוגל) ויעבוד עם חיבור של חברת התקשורת וריזון – איתה משתפת לאחרונה גוגל פעולה בנוגע להצעה בנושא נייטרליות רשת. המחשב לא יתבסס על מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד, אלא על מערכת ההפעלה כרום, אותה מפתחת גוגל עבור מחשבים.

ב- downloadsquad.com מעריכים כי מחירו של המכשיר יסובסד ויהיה זול בהרבה מהאייפד של אפל. ייתכן כי אפילו יינתן בחינם, בתמורה לחוזה התקשרות עם ורייזון. לא ידוע איזו חומרה יכיל מחשב הלוח של גוגל, אך באתר מנחשים כי הוא יעבוד על פלטפורמת NVidia's Tegra 2, יכלול שני ג'יגה של זיכרון וחיבורים שונים ויאפשר שימוש רב-מגע (מולטי-טאץ').

הדוברים של גוגל ווריזון סירבו להגיב על השמועות. האתר eweek.com מעריך שהשמועה אינה נכונה או אינה מדויקת, בהתבסס על הכרזות קודמות של גוגל ועל מקורב לחברה שטוען שאינה מתכננת מחשב לוח המתבסס על כרום. עם זאת, ייתכן שהצלחתו הגדולה של האייפד טרפה את הקלפים ומאלצת את גוגל להקדים את תוכניותיה להשקת מכשיר מתחרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully