וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: אינטל קונה את מקאפי

אשר שכטר

19.8.2010 / 15:57

אינטל תרכוש את כל מניות חברת מוצרי האבטחה מקאפי תמורת 7.7 מיליארד דולר

עסקת ענק: אינטל הודיעה היום כי תרכוש את יצרנית האנטי-וירוסים מקאפי תמורת 7.7 מיליארד דולר במזומן, או 48 דולר למניה, שעה שענקית השבבים מנסה להגדיל את דריסת הרגל שלה בתחום שירותי האבטחה למחשבים.

במסגרת העסקה, תרכוש אינטל את כל מניות מקאפי בפרמיה של 60% על מחיר הנעילה של מניית מקאפי ביום רביעי. מניית מקאפי מזנקת כעת ב-58% במסחר לפני הפתיחה בוול סטריט בעקבות העסקה. דירקטוריוני החברות אישרו שניהם פה אחד את העסקה, שעדיין תלויה באישור רגולטורי. במסגרת העסקה, תפעל מקאפי כחטיבה של אינטל.

"בעבר, ביצועים יעילים וקישוריות הם שהגדירו את הדרישות ממחשבים, אולם עם ההתרחבות המהירה של האינטרנט וריבוי המכשירים המחוברים לרשת, יותר ויותר חלקים מחיינו הפכו למקוונים", אמר פול אוטליני, מנכ"ל אינטל, בהודעת החברה. "בעתיד, האבטחה תצטרף גם היא כיסוד השלישי שכל צרכן ידרוש מהמחשב שלו". שבבים מתוצרתה של אינטל, יצרנית המעבדים למחשבים אישיים הגדולה בעולם, מותקנים ביותר מ-80% מהמחשבים האישיים בעולם.

עם רכישת מקאפי, שנוסדה ב-1987 ונחשבת לחברת אבטחת המידע הגדולה בעולם, זוכה אינטל בנתח משמעותי בשוק אבטחת הטכנולוגיה, שצפוי לצמוח במהירות בשנים האחרונות עם הגידול במספר משתמשי האינטרנט. בשנת 2009 דיווחה מקאפי על הכנסות של 2 מיליארד דולר ועל שולי רווח גולמי של 80%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully