וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכם על תקליטנים

ההצלחה הצנועה של DJ Hero לא מנעה מאקטיוויזן בליזארד להשיק משחק המשך. מסתבר שטוב שכך. דייוח מגיימסקום

DJ Hero הוא, ככל הנראה, אחד המשחקים הטובים ביותר בהם לא שיחקתם בשנה שעברה. השקתו בסתיו הקודם לא זכתה לתהודה רבה ברחבי העולם, ובניגוד ל-Guitar Hero הוא צבר רק קהל מעריצים קטן יחסית. אך קהל נאמן זה הספיק לחברת אקטיוויז'ן בליזארד כדי להשיק השנה משחק שני בסדרה, בו קיבלנו הצצה בתערוכת Gamescom, המתקיימת בימים אלו בקלן, גרמניה.

DJ Hero 2 מנסה להיות הרבה יותר קרוב לחווית תקלוט מאשר המשחק הראשון בסדרה. אין כאן מיקסרים המיועדים לעמדת תקלוט וגיטרה. מה שיש זה הרבה יותר הזדמנויות להכניס את הספין שלכם למיקס שמתנגן – החל מאזורים בהם אתם אלה ששולטים בקרוס-פיידינג (איזה משני הטראקים יתנגן) ועד להחלטה לפנות שוב לאמנים ולבקש שהסאמפלים בשירים שלהם יהיו מהשיר עצמו. זאת בניגוד למשחק הקודם, בו היו סאמפלים אחידים בכל שיר.

קרב תקליטנים ראש בראש

במשחק החדש גם יש דגש רב יותר על מצב מסיבה – תסריט בו אתם מקיימים מסיבה ושמים עמדת DJ Hero בסלון. תוכלו לבחור מיקס של עד 30 שירים ולתת לו להתנגן, כשבכל רגע נתון יוכלו שני אנשים לגשת לעמדות התקלוט ולהתחיל לשחק. המערכת אף כוללת פן תחרותי, ומשווה את מספר הנקודות, כדי להחליט מי מתקלט יותר טוב. מצב חדש נוסף הוא קרב בין שני מתקלטים, כשהראשון מנגן קטע ואז "זורק" אותו לשחקן השני. כאן יש מיקסים מיוחדים, שנוצרו עבור המצב הזה, ושניים מהם ששמענו היו מאתגרים למדי. בכלל, ב-DJ Hero 2 יש 83 מיקסים ייחודיים, שהורכבו ממאה שירים. הדגש בשירים הושם על חומר הרבה יותר עדכני, ועל שיתופי פעולה עם תקליטנים מוכרים, שחלקם אף מופיעים כדמויות במשחק.

ומה עם שינויי חומרה? עמדת התקלוט כמעט זהה לזו של המשחק הראשון, כשהשינוי היחיד הוא בקרוספיידר, אשר כולל הפרדה טובה יותר בין הטראקים – אחת הבעיות הגדולות ביותר של העמדה הראשונה. מבחינת התמחור, הפעם יש שלוש ערכות: המשחק בלבד - עבור אלו שיש להם עמדה, במחיר רגיל. המשחק עם עמדה אחת – במחיר 99 דולרים בארה"ב. משחק עם שתי עמדות יעלה 149 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • DJ Hero 2
  • DJ Hero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully