וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגע של כרום

21.8.2010 / 17:43

גוגל השיקה גרסת בטא לכרום 6, הנראית כמתוכננת למחשבי לוח. עובדה המחזקת את ההשערות על כוונתה לשווק מחשב כזה

גוגל השיקה גרסת בטא נוספת לכרום 6, הדפדפן הבא שלה. המיוחד בגרסה הוא שהתפריטים והכפתורים בה נראים ככאלו שהותאמו במיוחד למסכי מגע. יש, למשל, כפתורים מיוחדים עבור פעולות של העתקה והדבקה ואפשרות זום לדף. בנוסף, כוללת הגרסה החדשה "שיתוף מיקום" (הדפדפן יכול לאתר את מיקום המשתמש) ואפשרות סינכרון בין מחשב ומחשב נייד (כולל מחשב לוח) – איתה ניתן לסנכרן סימניות, רקעים ופרטי כניסה לאתרים.

מאפייניה אלו של הגרסה גורמים לספקולציות נוספות בדבר כוונתה להשיק בקרוב מחשב לוח, שיתחרה באייפד של אפל, ופרשנים קובעים כי כאשר מסתכלים על הפיצ'רים החדשים של כרום, נראה שהם נועדו במיוחד לחוויית השימוש של מחשבי הלוח.

השבוע נפוצו שמועות שהחברה מתכננת להשיק מוצר כזה בקרוב. האתר downloadsquad.com פרסם כי גוגל תשיק את המכשיר ב-26 בנובמברף הוא "יום שישי השחור" – היום שפותח את עונת המכירות לחג המולד. לדברי האתר, המכשיר נבנה על ידי חברת HTC (שאף בנתה את הסלולרי "נקסוס 1" עבור גוגל) ויעבוד עם חיבור של חברת התקשורת וריזון – איתה משתפת לאחרונה גוגל פעולה בנוגע להצעה בנושא נייטרליות רשת. המחשב לא יתבסס על מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד, אלא על מערכת ההפעלה כרום, אותה מפתחת גוגל עבור מחשבים.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully