וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המקרר הטלוויזיוני

22.8.2010 / 1:57

לא פעם אנחנו אוכלים מול הטלויזיה, אז למה לא לשלב את שני האלמנטים ולהוסיף מסך טלוויזיה למקרר שלנו?

אחד מהבילויים השכיחים ביותר בבית, אם לא השכיח שבהם, הוא לרבוץ מול מרקע הטלוויזיה ולנשנש משהו במקביל. בטטות כורסא אמיתיות מודעות לבעיה כאובה: הצורך לקום למקרר כדי להביא את הנשנוש התורן, וכך להפסיד דקה או שתיים מהתוכנית בה צופים. אנשי חברת R&R Associates פותרים את הבעיה בצורה מעניינת: מקרר שהוא גם טלוויזיה.

המקרר שמציעה החברה מגיע עם מסך LCD של 14.1 אינץ', המקרין ברזולוציה של 1280x760. את המסך ניתן לחבר לממיר כבלים או לווין וכן למכשיר DVD. יותר מכך: הוא יכול להתחבר לאינטרנט, כך שניתן לדפדף במתכונים שונים ברשת תוך כדי בישול, ללא הצורך לצאת מהמטבח. כך גם ניתן לבצע קניות מאתר הסופרמרקט בלי לתזז בין המחשב למקרר, שם בודקים מה חסר. אה, המקרר גם בנוי בצורה שנועדה לחסוך מקום אחסון בתוכו, אבל את מי מעניין האחסון של העגבניות כשיש לנו את כל האלקטרוניקה הזאת מסביב.

מקרר מקרין או מקרר משמין?

המקרר הטלוויזיוני מנצל חשמל בצורה חסכונית. מלבד מסך הטלויזיה הוא כולל גם רדיו ורמקולים. תצוגת ה-LCD שלו לא תסתפק בהקרנת סרטים, אלא גם תציג מידע על הטמפרטורות בתוכו ובחדר עצמו. לא ברור מתי הקונספט הזה יגיע לחנויות. האם תחכו לו, או שאתם מעדיפים להפריד בין המכשיר בו אתם צופים למכשיר ממנו אתם אוכלים?

  • עוד באותו נושא:
  • מקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully