וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה לפני השאלה

22.8.2010 / 12:20

גוגל בוחנת שיטת הצגת תוצאות חיפוש חדשה: התוצאות מופיעות כבר בזמן ההקלדה, ומשתנות דינמית עם שינוי השאילתא

מאז שקיימים מנועי החיפוש אנו משתמשים בהם בצורה זהה: מקלידים שאילתא, לוחצים על Enter ואז מקבלים את רשימת תוצאות החיפוש. כעת מסתמן שגוגל עומדת לשנות את הקונספט הזה. איש קידום אתרים אמריקאי בשם רוב אוסבי פרסם פוסט בו סיפר על דבר מעניין שקרה לו בעת שעשה חיפוש בגוגל: כבר בזמן הקלדת מילות החיפוש החלו להופיע תוצאות, כאשר אלו משתנות תוך כדי שינוי השאילתא. אוסבי מיהר לתעד את הפעולה בסרטון וידאו.

הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' פרסם את העניין ובדק אותו עם גוגל. החברה הודעה שהסרטון שהפיץ אוסבי הוא אותנטי. גוגל לא התייחסה ספציפית לפיצ'ר, אך הדובר שלה מסר כי "בכל זמן נתון אנו עורכים בין 50 ל-200 ניסויים. אפשר ללמוד עליהם יותר בבלוג שלנו". כך שנראה שאוסבי נפל במקרה על ניסוי משמעותי למדי של גוגל, שאם ייושם – בהחלט ישנה את הצורה בה נחווית פעולת החיפוש במנוע.

ליישום הפעולה אף יכולות להיות השלכות על סרגלי כלים לדפדפנים (כולל זה של גוגל עצמה) – מוצר פופולרי, המאפשר לבצע חיפוש היישר מתוכו במקום לגלוש לאתר מנוע החיפוש עצמו. מצב בו תוצאות חיפוש מופיעות ומשתנות בזמן ההקלדה יכול להיות בעייתי לצורת החיפוש מבוססת החלונית, בה משתמשים סרגלי הכלים, שכן אין מקום בתוכה להציג תוצאות. בטק קראנץ' מעריכים כי בשלב זה רק אחוז זעיר מהגולשים נחשף לניסוי החדש הזה של גוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully