וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 3: הפריצה (אולי) בדרך

אתר אוסטרלי טוען כי בסוף השבוע יתחיל למכור כונן פלאש שפורץ את הפלייסטיישן 3, ואף פרסם סרטוני וידאו של קונסולה פרוצה בפעולה

האם פלייסטיישן 3 נפרצה? אתר אוסטרלי טוען שכן. OzModChips, אתר של חנות הנמצאת במלבורן, הציג במהלך סוף השבוע את PS JailBreak, כונן פלאש שמאפשר - לדברי אנשי האתר – להריץ על ה-PS3 משחקים ישירות מכונן קשיח של הקונסולה או כונן חיצוני, כמו גם תקליטורי בלו ריי צרובים. כדי לעשות את כל אלה אין צורך לפתוח את הקונסולה, כי אם רק לחבר את הכונן לאחת מכניסות ה-USB שלה.

חייבים לסייג – רוב המידע שמגיע כעת על כונן הפלאש, מקורו באתר שמוכר אותו, אשר אף פרסם סרטונים בו הם מראים שהפריצה פועלת. עם זאת, מגיבים באתרי גיימינג מציינים כי דרך הפעולה של הקונסולה זהה למה שקורה עם יחידות בדיקה של PS3, אשר נשלחות למפתחים. היחידות האלה מאפשרות גם הן הרצת תוכן בלי אימות של הדיסק. בתגובה, אומרים המוכרים כי זה בדיוק מה שכונן הפלאש שלהם עושה – הופך קונסולה רגילה ליחידת בדיקה.

על פי הדיווח, הכונן, שאת קושחתו ניתן לשדרג, עובד עם גרסת מערכת ההפעלה הכי עדכנית של פלייסטיישן 3, אך אין דרך לוודא שבגרסה הבאה סוני לא תחסום את הפרצה. עם זאת, כאמור, המפתחים שלו טוענים כי גם הם יוכלו לשדרג את המערכת שלהם.

מאז שהושקה פלייסטיישן 3 ב-2006, ניסו לא מעט אנשים לפרוץ את הקונסולה, כשאחד השימושים לכך הוא אמנם הפעלת משחקים פיראטיים. אך בו בזמן מאפשרת פריצה שכזו למפתחים ליצור תוכן עבור פלייסטיישן 3 בלי אישור של סוני. הקונסולות המתחרות של PS3 בדור השביעי – אקס-בוקס 360 ו-Wii, נפרצו שתיהן תוך שבועות בודדים מרגע השקתן.

האם הפריצה הזו אמיתית? ב-OzModchips מבטיחים כי המלאי הראשוני של PS JailBreak יגיע ב-27 באוגוסט, ואז יתחיל להישלח לרוכשים. בקרוב, אם כך, נדע האם מדובר בדבר אמיתי, או שמא זהו עוד תעלול יחצ"ני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully