וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ט רולט 2.0 בדרך

23.8.2010 / 12:09

אתר הצ'טים הביזארי ירד מהרשת ונתן הבטחה שיעלה היום עם גרסה חדשה ומעודכנת. "ניסוי מספר 1 נגמר", נאמר בהודעה

אתר הצ'טים "צ'ט רולט" ירד מהאוויר, זאת לקראת העלתה של גרסה חדשה שלו. את המגיעים לאתר מקדמת כעת ההודעה: "ניסוי מספר 1 נגמר. תודה שהשתתפתם. גרסה מחודשות ומעודכנת של האתר תושק היום".

בחודשים האחרונים נפגש מייסד האתר אנדריי טרנובסקי עם גורמים שונים בעמק הסיליקון כדי לדון בשיתופי פעולה ובפיתוח האתר. הוא אף התחבר לשון פרקר, ממייסדי "נפסטר", אך ככל הנראה שותפות זו הסתיימה. אחת ממטרותיו המרכזיות של טרנובסקי היא להפוך את השירות למהוגן יותר ולהפחית דרסטית את כמות העירום בה נתקלים הגולשים בו (כיום כ-15% מכלל הגולשים עושים בו שימוש מגונה). בין השאר דובר על אלגוריתם שיודע לזהות עירום ואלגוריתם שמסנן גולשים עליהם דילגו משתמשים רבים במיוחד.

אתר צ'ט רולט עלה לרשת בנובמבר 2009 ואיפשר לנהל שיחת וידאו פרטית עם אדם זר לחלוטין, אותו לא בוחרים אלא "מגרילים". בעקבות הפיכתו ללהיט, הושקעה בחודשים האחרונים מחשבה רבה כיצד ניתן להפוך אותו למסחרי ורווחי. באפריל האחרון התראיין אנדריי טרנובסקי, חשף מספר פיצ'רים שהוא מתכנן לשירות (משחקים, למשל) וסיפר כי הוא מקבל הצעות קניה ש"רבות מהן אינן רציניות, ומציעות לי רק מיליון דולר". בקרוב מאוד, מסתבר, נוכל לראות מה הכין טרנובסקי למשתמשיו בגרסה 2.0 של צ'ט רולט.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ט רולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully