וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר לחסום את צוקרברג

23.8.2010 / 12:41

פייסבוק לא מאפשרת למשתמשיה לבצע פעולת חסימה על חשבונו של המנכ"ל מארק צוקרברג. יש גם אתר מחאה על כך

הרשת החברתית פייסבוק מאפשרת למשתמשיה להחליט את מי מחבריה הם מעוניינים לחסום, אך מסתבר שיש אדם אחד שהוא "בלתי חסים" – מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג. "אם אתה חוסם מישהו, הוא לא יוכל למצוא אותך בחיפוש פייסבוק, לראות את הפרופיל שלך או לתקשר איתך בפייסבוק", נאמר בהודעת האזהרה המופיעה לפני שחוסמים משתמש. עם זאת, כאשר מנסים לעשות זאת לצוקרברג ומסמנים אישור על הודעת אזהרה זו – מתקבלת ההודעה "החסימה נכשלה".

"פייסבוק הופכת לגדולה מדי וחשובה מדי תרבותית בשביל שדברים כאלו ימשיכו", נכתב בבלוג הטכנולוגיה המוביל טק קראנץ'. "זה הזמן שהחברה תתבגר ותתחיל להתנהג יותר כטינאייג'ר מאשר תלמיד כיתה ה'. אם רוצים לחסום את צוקרברג – זה צריך להיות אפשרי".

ברשת אף קיים אתר מחאה קטן על העניין, בשם blockzuck.com, בו מתואר תהליך ניסיון החסימה ותוצאתו. בראיון לאתר gawker.com אמר מייסד האתר כי בעבר היה ניתן לחסום את צוקרברג, ושהאתר למעשה הוקם כדי לעודד משתמשים לעשות זאת, בסוג של צעד מחאתי. מאז נחסמה האפשרות, והאתר הפך לאתר המפרסם את חוסר היכולת. "הרעיון המקורי שלי היה להתחיל קמפיין לעודד אנשים לחסום את צוקרברג. הגעתי לרעיון לאחר ההתקוממות האחרונה בנוגע לבעיות הפרטיות", הסביר המפעיל, המעדיף להישאר בעילום שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully