וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר זבל או תביעת זבל?

TheMarker IT

23.8.2010 / 18:25

משרדי עורכי הדין שתובע אנשים שלטענתו שלחו ספאם בפייסבוק מאיים עכשיו גם על אגודת הסטודנטים. יו"ר אגודת הסטודנטים: "הפחדה של סטודנטים שעשו לילות כימים למען מאבק חשוב"

הסיפור סביב משרד עורכי הדין נועם קוריס ושות', על כך שדרש פיצויים מגולשים בשל הודעות שנשלחו אליו ברשת החברתית פייסבוק - ממשיך להתגלגל. היום הודיעה אגודת הסטודנטים כי קיבלה אף היא התרעה טרם נקיטת הליכים נגד ראש מחלקה באגודת הסטודנטים, בשל הודעות שנשלחו בפייסבוק. מדובר בהודעות שנשלחו בתחילת חודש מארס האחרון, הנוגעות למאבק שהובילה אגודת הסטודנטים למען תנאי העסקתן של עובדות הניקיון בקמפוס.

בהודעה לתקשורת שפירסמה אגודת הסטודנטים ציין אורי רשטיק, ראש מחלקת הסברה באגודת הסטודנטים, כי הוא קיבל התרעה טרם נקיטת הליכים ממשרד עורכי הדין נועם קוריס ושות' בגין שליחת הודעה ל"חברה לשירותים ואחזקות בע"מ". בחברה ציינו כי ההודעה בפייסבוק היא דבר פרסומות אסור, בהתאם לתיקון 40 לחוק התקשורת - תיקון שזכה לכינוי "חוק הספאם".

רשטיק ציין כי עורכת הדין מטעם משרד עורכי הדין נועם קוריס המייצג את "החברה לשירותים ואחזקות בע"מ", מורן יעקובי, דרשה פיצוי בסך אלף שקל לכל הודעת פרסומת. בנוסף, דרשה יעקובי לשלם שכר טרחת עורכי דין בגין המכתב בעלות של 250 שקל נוספים. למכתב צורפה דרישה לתשלום בסך 3,200 שקל.

"נסיונות שערורייתיים"

באגודת הסטודנטים ציינו כי ההודעות המדוברות נשלחו לאנשים שביקשו להצטרף לדף האירוע בפייסבוק תחת הכותרת "הפגנת הזדהות עם עובדות הניקיון בקמפוס", אירוע שהתקיים ב-9 במארס 2010. באגודה ציינו עוד שעל פי צילום המסך שהועבר על ידי משרד עורכי הדין, נראה שההודעה נשלחה למשתמש פייסבוק בעל הכינוי "נ. קוריס עורכי דין", שהצטרף לאירוע ולא הסיר את עצמו מהשתתפות בדף האירוע.

שחר בוצר, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב: "צר לנו שיש אנשים המבקשים להתפרנס מהפחדה של סטודנטים שעשו לילות כימים למען המאבק החשוב והצודק להעסקה הוגנת של עובדות הניקיון. אני מציע לעורך הדין ולאנשי משרדו להשקיע את זמנם ויכולותיהם המקצועיות למען מטרות צודקות ועשייה חברתית הוגנת, על פני ניסיונות שערורייתיים, הנעשים בחוסר תום לב, לקחת כסף מסטודנטים".

אמש נודע כי גולשים נוספים קיבלו את מכתב ההתראה של משרד עורכי הדין, בהם הגולש לירן חסון, שאף פירסם את המקרה ברשת החברתית פייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ספאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully