וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציגה: שיחות טלפון בחינם

26.8.2010 / 11:45

גוגל השיקה פיצ'ר של חיוג למספרי טלפון קוויים דרך ג'ימייל. השירות ניתן בחינם בארצות הברית ובקנדה

גוגל השיקה אפשרות של שיחות קוליות בשירות הדואר שלה ג'ימייל. כעת יכולים משתמשי ג'ימייל אמריקאיים וקנדים לקיים מתוך השירות שיחות למספרי טלפון קוויים בחינם – על ידי הקלקה על מספר שמור או בחיוג באופן ידני. עלות שיחות ליעדים אחרים נקבעת לפי תעריפים לדקה, שגוגל ציינה כי הם נמוכים יותר מאלו של השירות סקייפ – בו היא מתחרה כעת. אנליסטים ציינו כי התעריפים של גוגל דומים לאלו של סקייפ, ושתמחור חבילת השיחות הבינלאומיות הבלתי מוגבלת של סקייפ עודנו סביר לעומת השירות של גוגל. גוגל מאמינה כי תרוויח מספיק משיחות בינלאומיות כדי לאפשר שיחות חינמיות בתוך ארצות הברית וקנדה. נכון לעכשיו, לא ידוע מתי יהיה השירות זמין גם מחוץ למדינות אלו.

משתמשי ג'ימייל יכולים לשוחח זה עם זה דרך האינטרנט כבר זמן רב, אולם השירות לא איפשר להם עד כה לבצע שיחות למספרי טלפון קוויים או סלולרים. כעת הופך ג'ימייל לשירות תקשורת רחב הכולל אי-מייל, צ'טים, שיחות וידאו ושיחות טלפון. "אנחנו עוזרים למשתמשים לארגן את התקשורת שלהם", אמר מנהל המוצר וינסט פאקט, וציין כי לחברה אין כוונה להכניס פרסומות לשירות.

מלבד להתחרות חזיתית בסקייפ, העומדת ככל הנראה בפני הנפקה לבורסה, גוגל פותחת למעשה חזית גם נגד ספקי שירותי טלפון קווי. כמות המנויים לשירות זה הולכת ויורדת בארצות הברית, וכיום כרבע מהבתים במדינה כלל לא מחזיקים בקו כזה – בין השאר בזכות שכיחותם של טלפונים סלולריים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully