וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מברשת שיניים סולרית

1.9.2010 / 4:39

מברשת השיניים הסולרית לא מצריכה משחה. במקום זה, היא תזרים לפה שלכם אלקטרונים שיחסלו בקטריות ופלאק

מברשות שיניים הן לא ממש נישה שנהנית מחידושים רבים, בטח לא כאלה שאפשר לקרוא להם "גאדג'טים". נכון, יש את הטריק הזה של הפס הכחול שהולך ונגמר וכך מסמן להחליף מברשת, ויש גם את כל המברשות החשמליות ההן, אבל בואו נודה בזה – זה לא ממש מרגש אותנו. כעת מנסה חברת שיקן היפנית לעשות ממברשת השיניים משהו קצת יותר מדליק – מברשת שיניים שנטענת מהשמש, וזה כל מה שהיא צריכה.

למה צריך להטעין מברשת שיניים? מכיוון שבעזרת הכוח הנוצר מהמפגש עם השמש מוזרמים אלקטרונים לראש המברשת. כאשר אלו פוגשים את חומציות הפה, נוצרת תגובה כימית שמחסלת בקטריות ופלאק. חוקרים שבדקו את המברשת הודיעו כי היא עשתה משימות אלו בצורה מושלמת. התרשמתם? חכו, יש עוד! שיטת הפעולה הייחודית הזאת של המברשת מאפשרת שימוש בה ללא משחה בכלל. שמעתם נכון – היא מתיימרת לעשות בצורה הטובה ביותר את העבודה של מברשת השיניים הרגילה שלכם, והיא אפילו לא צריכה משחה בשביל זה.

מחליפים מברשת ישנה במזרימה?

המברשת הסולרית עדיין לא סיימה את שלב הניסויים, ולכן גם עדיין לא משווקת ומתומחרת. אם היא יעילה כמו שטוענת החברה – יתכן שכדאי לנו לקוות שהיא תגיע לחנויות במהרה. קונים אותה, או הולכים על המברשת הישנה עם המשחה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully