וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות התקליט

1.9.2010 / 11:45

יזם בריטי מציע להולכים לעולמם להנציח את עצמם בצורה ביזארית: שילוב אפרם בתקליטי וייניל שישארו למזכרת אחריהם

כבר שנים אומרים שתקליט הוייניל מת. כעת הופך יזם בריטי את האמירה הזאת לדבר נכון במלוא מובן המילה. האתר And Vinyly מציע ללקוחותיו לשלב את שאריות גופתם בתקליט וייניל, וכך ליצור מעצמם מזכרת מוזיקלית-ביזארית. היוזמה היא פרי של איש חברות תקליטים בשם ג'ייסון ליץ', שמציע את השירות במחיר של 3,500 דולר. תמורת סכום זה הוא ייקח את אפרכם וידחוס אותו ל-30 תקליטים, המכילים 24 דקות אודיו בכל אחד (12 על כל צד). הלקוחות יכולים לספק בעצמם את המוזיקה לתקליט, או לבחור מהמגוון שבאתר And Vinyly. האתר אף מציע עטיפות תקליטים לפי בחירה, עליהן ניתן להדפיס את הפורטרט של הנפטר (ואפילו לשלב בצבע חלקיקים מהאפר) ולציין את תאריכי לידתו ופטירתו.

ליץ' מספר כי ההשראה ליוזמה הגיעה מהרצון להיות בן אלמוות ומעצבותו על דעיכת תקליטי הוייניל. לאחר שצפה בתוכנית טלוויזיה אמריקאית בה ראה מישהו שבחר לשלב את אפרו בתוך חבילת זיקוקים שפוצצה בשמיים, חשב לעצמו כיצד הוא עצמו היה רוצה להנציח את עצמו. "הנוסטלגיה לוייניל היא חלק מהקסם. זה בהחלט לא משהו שאפשר לעשות עם אייפוד", אמר, "וזה גם קצת יותר מעניין מאשר שישימו אותך על מדף".

השירות של And Vinyly מוצע גם לבעליהם של בעלי חיים, שמעוניינים להנציח את יקירם הפרוותי לאחר שהלך לעולמו. בנוסף – לא חייבים למות כדי להשתמש בו. גם נפגעי תאונות או מחלות שאיבדו חלק מגופם יכולים לבקש מהחברה להשתמש באיבר המת עבור תקליטים. ומי שכל זה קצת יותר מדי בשבילו – יכול להסתפק בקניית חולצה על לוגו השירות בחנות המקוונת שבאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • תקליטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully