וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתחדשת

אפל השיקה גרסאות חדשות לכל מכשירי האייפוד, חשפה עדכונים למערכת ההפעלה iOS והציגה מזרים מדיה חדש

חברת אפל ערכה היום את אירוע המוזיקה השנתי שלה, שמתקיים מדי שנה בתחילת ספטמבר. באירוע, חשפה החברה דגמים חדשים של כל מכשירי האייפוד. באירוע, אותו הנחה מנכ"ל החברה סטיב ג'ובס, נחשפו גם פרטים שנוגעים למערכת ההפעלה iOS.

השינוי הגדול ביותר בליין האייפודים הוא בדגם הנאנו, שמאבד בדור השישי שלו את גלגל המגע, וזוכה למסך רב-מגע מרובע. "הוא קטן יותר ב-46 אחוזים, וקל יותר ב-42 אחוזים מקודמו", לדברי ג'ובס. בחלקו האחורי של המכשיר נמצא כעת תפס חגורה. הנאנו החדש, לו זמן סוללה של 24 שעות, כולל גם רדיו, תוכנת פודקאסטים, שעון ומד צעדים. הנאנו החדש מגיע בשישה צבעים, ומחירו יהיה 149 דולרים עבור דגם של 8 גיגהבייטים, ו-179 דולרים עבור דגם של 16 גיגהבייטים.

האייפוד טאץ' החדש כולל את מסך ה-Retina, שהוצג לראשונה באייפון 4, את מעבד ה-A4 שנכלל באייפד ואייפון 4, מצלמה קדמית עם תמיכה בשירות שיחות הוידאו FaceTime ומצלמה אחורית עם יכולת הקלטת וידאו בהפרדה גבוהה. הטאץ' החדש יגיע בשלושה דגמים: 8 גיגהבייטים ב-229$, 32 גיגהבייטים ב-299$ ו-64 גיגהבייטים ב-399$.

מכשיר האייפוד שאפל, שלא כולל מסך, לא זכה לכפתורים בדור השלישי שלו, אך הדור הרביעי מחזיר את אלה, אם כי באריזה קטנה יותר. המכשיר החדש, בעל נפח זכרון של 2 גיגהבייטים, יימכר במחיר 49 דולרים, וסוללתו צפויה להספיק ל-15 שעות.

הטלוויזיה של אפל מתחדשת

סטיב ג'ובס מודה ש-Apple TV, שהושק ב-2006, לא היה הצלחה גדולה. אך לדבריו, משתמשי השירות מרוצים ממה שיש להם, כשמה שהם רוצים כעת זה סרטים ותוכניות הוליוודיות, תוכן הפרדה גבוהה ומחירים נמוכים יותר של תוכן. מה שהם לא רוצים זה לנהל את הדיסק הקשיח וסנכרון מלא עם המחשב.

התשובה שלו: הדור השני של Apple TV – קופסה קטנטנה (רבע מגודל הדגם הראשון) עם חיבור HDMI ורשת אלחוטית מובנית, שתמכר במחיר 99 דולרים. ה-Apple TV החדש לא יכלול דיסק קשיח, ולא יאפשר קניית תוכן, כי אם רק השכרה והזרמה ממחשב. במדינות בהן קיימת חנות וידאו של אפל, ניתן יהיה לשכור סרטי HD ביום יציאתם על DVD ב-4.99 דולרים, ולשכור פרקים של סדרות טלוויזיה מרשתות ABC ו-FOX ב-99 סנטים. הקופסה החדשה גם תומכת בשירות ההשכרה Netflix, ביוטיוב ופליקר, כמו גם ב-MobileMe.

עדכוני אייטיונס

הגרסה החדשה של תוכנת iTunes – אייטיונס 10, כוללת רשת חברתית מובנית בשם Ping, שמוקדשת למוזיקה. באמצעות פינג, ניתן לעקוב אחרי משתמשי אייטיונס אחרים (לדברי סטיב ג'ובס, ניתן יהיה לעקוב גם אחרי אמנים), ולקבל רשימת השמעה מותאמת-אישית שמבוססת על אנשים אחריהם אתם עוקבים. כשמדובר באמנים, האינטגרציה כוללת גם מידע על שירים אהובים של האמן ועדכונים על הופעותיהם. לא ברור האם הרשת תושק גם בישראל – מדינה בה החנות לא פעילה. מעבר לכך, תכלול התוכנה חידושים עיצוביים, ותושק כבר היום, אך רק ב-23 מדינות בהן תופעל רשת פינג.

עדכוני iOS

אפל מעדכנת את מערכת ההפעלה iOS, שמפעילה את האייפוד טאץ', האייפון והאייפד. לדברי סטיב ג'ובס, 120 מיליוני מכשירי iOS נמכרו מאז השקת האייפון הראשון ב-2007, ו-230 אלף מכשירים חדשים מופעלים מדי יום.

בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, 4.1, שתושק בשבוע הבא, תוקנו תקלות שנוגעות לחיישן קרבה, בלוטות' וביצועים על אייפון 3G. החידוש הראשון אותו הציג סטיב ג'ובס במערכת הוא היכולת לצלם תמונות HDR ( High Dynamic Range) – שילוב של שלוש תמונות שמצולמות בחשיפה שונה לכדי תמונה אחת מפורטת.

מעבר לכך, תושק בגרסה הזו אפליקציית GameCenter – רשת חברתית למשחקים, שכוללת אלמנטים תחרותיים ויכולות התאמה בין שחקנים. חברת המשחקים Epic, שאחראית לסדרת Unreal ו-Gears of War, חשפה את המשחק הראשון שלה ל-iOS. המשחק, ששמו הזמני הוא Project Sword, הוא כותר פעולה תלת מימדי המבוסס על מנוע המשחק Unreal Engine. למשחק אינטגרציה מלאה עם GameCenter, ושתי מערכות שליטה שונות.

כמו כן, חשף ג'ובס כי בנובמבר השנה תושק מערכת ההפעלה iOS 4.2, שתביא את כל החידושים של iOS 4 למחשב הלוח של החברה - האייפד. מעבר לכך, יזכה האייפד לאפשרות להדפיס מסמכים בצורה אלחוטית דרך הרשת, ויקבל את אפליקציית AirPlay שתאפשר הזרמת תוכן אודיו ווידאו דרך הרשת מהאייפד ל-Apple TV.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אפל מתגאה

סטיב ג'ובס התחיל את מסיבת העיתונאים שלו מעדכונים בנוגע לחנוית של אפל, כשהוא מציג שלוש חנויות לדוגמה. הראשונה היא בפריז, השניה היא חנות הדגל של שנחאי, ואילו השלישית היא החנות החדשה בלונדון. כך, עלה מספר החנויות של אפל ברחבי העולם ל-300, ב-10 מדינות שונות (ארה"ב, קנדה, אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה, שוויץ, יפן, אוסטרליה וסין), ובקרוב תפתח החנות הראשונה בספרד.

275 מיליוני אייפודים נמכרו מאז שהושק המכשיר הראשון ב-2001. "בכל שנה אנחנו מנסים לשפר את האייפודים, להפוך אותם לטובים יותר עבור המשתמשים" אמר סטיב ג'ובס. "זהו השינוי הגדול ביותר של ליין האייפודים מאז ומעולם". מעבר לכך, סטיב ג'ובס גורס כי אייפוד טאץ' הוא מכשיר הגיימינג הפופולרי ביותר בעולם.

ומה עם חנות האפליקציות של iOS? שישה וחצי מיליארדי הורדות ספרה אפל מאז שהושקה החנות ב-2008, כשבכל שניה מורדות 200 אפליקציות נוספות, מתוך מבחר של 250,000 יישומים. מתוך אלה, 25,000 הן אפליקציות לאייפד. חנות המולטימדיה מצליחה גם היא, עם 11.7 מיליארד שירים, 450 מיליון פרקי טלוויזיה ו-100 מיליון סרטים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully