וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג השיקה את מחשב הלוח Galaxy Tab

2.9.2010 / 16:24

לאחר השמועות וההדלפות השיקה סמסונג בתערוכת IFA 2010 את מחשב הלוח שלה, הכולל מסך בגודל 7 אינץ'

לאחר הכנות, שמועות והדלפות – הכריזה היום רשמית חברת סמסונג כי תשיק את מחשב הלוח שלה - "Samsung Galaxy Tab". בתערוכת IFA 2010 המתקיימת כעת בברלין הציגה החברה את מחשב הלוח החדש שלה, בעל מסך בגודל 7 אינץ' (ברזולוציה של 1024x600).

המכשיר, שהינו גם מחשב וגם טלפון, שוקל 380 גרם ומריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 2.2. הוא מותאם לצריכת תכני מולטימדיה, לצד שימוש בכלי תקשורת שונים כמו אי-מייל ושיחות טלפון ווידאו. על הגלקסי טאב מותקנת גרסה 10.1 של פלאש, מה שמבדיל אותו מהאייפד של אפל, שאינו כולל טכנולוגיה זו בשל התנגדותה החברה אליה.

ל-Samsung Galaxy Tab מעבד Cortex A8 1.0GHz, השווה ערך למעבד של האייפד, אותו תכננה סמסונג. המכשיר כולל קישוריות דור שלישי מסוג HSPA, כמו גם 802.11n Wi-Fi, ו-Bluetooth 3.0, מצלמה 3 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי ו-LED FLASH וכן, מצלמת 1.3 מגה פיקסל לשיחות וידאו, פנים מול פנים באמצעות דור שלישי. המצלמה האחורית לוכדת תמונות ותוכן וידאו. המכשיר מגיע עם זיכרון פנימי בנפח של 6 ג'יגה-בייט וכן כרטיס חיצוני להרחבה של עד 32 ג'יגה-בייט.

במקביל להשקת המכשיר משיקה סמסונג את ה-Media Hub וה-Music Hub – אפליקציות תוכן וידאו ואודיו. ה-Readers Hub הינה אפליקציית הקריאה המקוונת של סמסונג, והיא מספקת גישה מהירה לספרייה דיגיטלית. ה-Samsung Galaxy Tab כולל גישה ל-Market Android ול-Samsung Apps – שירותים המאפשרים למשתמשים להוריד אפליקציות ולהתאים אישית את המכשיר עבורם. נוסף לכך, קיימות אפליקציות טעונות מראש, שתוכננו ועוצבו במיוחד עבור מכשירים חכמים של סמסונג.

ה-Samsung Galaxy Tab יושק באירופה באמצע ספטמבר ובשווקים אחרים, כולל קוריאה, ארה"ב, ואסיה, בחודשים הקרובים. לא ברור האם המפעילות הסלולריות בישראל תחליטנה להביא את ה-Galaxy Tab לארץ, ומה יהיה מחירו.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully