וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק לעזרת ה'סטוקר'

5.9.2010 / 16:46

פייסבוק בודקת פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לסמן חברים מהרשימה ולקבל דיווח בכל פעם שהם מעלים תוכן חדש

קצת כמו ב"חוות החיות" של אורוול, שם נקבע ש"כל החיות שוות אך יש כאלו ששוות יותר", כך גם ברשימת החברים בפייסבוק כביכול כולם נמצאים באותו מעמד שווה – אך בפועל יש את אלו ששווים יותר. לכל משתמש יש את אותם חברים שחשוב לו יותר לקרוא את עדכוניהם ופרסומיהם (כפי שיש לו כאלו עליהם לא היה אכפת לו לוותר). כעת בודקת פייסבוק פיצ'ר חדש שנועד בדיוק למטרה זו. האתר allfacebook.com, המסקר את הרשת החברתית, מדווח כי פייסבוק בוחנת פיצ'ר Subscribe שיאפשר למשתמשים להגדיר חברים שכל פעולותיהם ידווחו לו. לאחר "הרשמה" לחבר כזה, יוכל המשתמש לקבל עדכון על כל פעולה ופעולה שעשה הצד השני.

נכון לעכשיו, מערכת העדכונים של פייסבוק מציגה למשתמש את העדכונים האחרונים שפורסמו, לצד אופציה לראות עדכונים מהזמן האחרון שזכו לפופולריות (לחיצות "לייק" ותגובות). פיצ'ר ההרשמה יאפשר למשתמש לא לפספס פעולות שעשו החברים להם עשה מנוי, ואולי אף לקבל הודעה על כך מחוץ לשירות עצמו – באי-מייל, למשל. באופציה זו יש אומנם אלמנט מעקב מרתיע ("סטוקר"), אך יש לזכור שניתן יהיה להפעילו רק כלפי אנשים שכבר נמצאים ברשימה, ושלמשתמש אין מניעה, למשל, להיכנס ידנית לעמוד שלהם בכל רגע ולבדוק מה עודכן שם.

בתגובה לפניית allfacebook.com, מסרה פייסבוק כי הפיצ'ר נבדק על אחוז משתמשים קטן. "הוא מאפשר לאנשים להירשם לחברים ולעמודים ולקבל התרעות כאשר אלו עדכוני סטטוס או העלו תוכן חדש (תמונות, וידאו, לינקים ורשימות)", אמרה החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully