וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מקל הכאבים המאיר

7.9.2010 / 9:15

טכנולוגיה של נאסא תמיד עשתה לנו את זה. לכן כשראינו שגאדג'ט היום מקל על כאבים בעזרתה - התלהבנו מאוד

יש משהו במושג "טכנולוגיה של נאסא" שמשדרג אוטומטית את המוצר הנושא אותו. בין אם יהיו אלה משקפי שמש עם ציפוי מחומר שמצפה חלונות של חללית או נעליים מחומר בו משתמשת סוכנות החלל האמריקאית במגבי הספונג'ה שלה – "טכנולוגיה של נאסא" מקרין על מוצר איכות אוטומטית ורומז כי לא מדובר במשחק ילדים, אלא במשהו מקצועני.

על זה, לפחות, בונה גאדג'ט היום שלנו, הוא "מקל הכאבים עם אורות ה-LED". מדובר במכשיר דמוי מברשת או ידית מקלחת, שמקרין על הגוף אורות LED. אלו יוצרים חום באיברים המוצמדים למכשיר, מה שאמור לשפר זרימת דם, להקל על כאבי פרקים ולשחרר שרירים תפוסים. "המכשיר יוצר בעזרת טכנולוגיה שפותחה על ידי נאסא במטרה להקל על פציעות אסטרונאוטים", מבטיחים בחברה המייצרת, ומעידים שבמחקר שנעשה על טכנולוגיית אורות ה-LED בבית חולים לילדים – היא אובחנה כמקלה כאבים במידה של עד 37%. האורות לא רק מטפלים על פני העור, אלא גם חודרים מתחתיו ומגיעים עד הרקמות.

מכשיר מ?ק?ל או סתם מ?ק??ל?

"מקל הכאבים" הוא קל ונייד. הוא אף מגיע עם נרתיק נסיעה שמאפשר לקחת אותו בקלות בנסיעות. הוא עולה 160 דולר ומגיע עם אחריות לכל החיים. רוצים להקל על הכאבים כמו שהאסטרונאוטים של נאסא עושים זאת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully