וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מחפשת בזמן אמת

גוגל השיקה את Instant - מנגנון חדש שמציג תוצאות חיפוש דינמיות כבר בזמן שהמשתמש מקיש את השאילתא

גוגל משיקה דור חדש למנוע החיפוש שלה. חברת הענק הודיעה היום כי היא החלה בפריסת מנגנון חדש, Google Instant שמו, בקרב משתמשיה ברחבי העולם. עיקרו של Google Instant הוא בהצגת תוצאות חיפוש כבר בזמן בו המשתמש מקליד את השאילתא, זאת תוך שינוי דינמי של התוצאות בהתאם למה שנכתב, כמו גם ניסיון לנחש מהי השאילתא המלאה ולהשלימה. בדף השירות בגוגל נטען כי הוא יכול לקצר את זמן החיפוש ב-2-5 שניות לשאילתא אחת.

בגוגל טוענים כי המנגנון החדש לא צפוי להאט את חיבור האינטרנט של המשתמש, ובחברה אף מתכננים לכבותו באופן אוטומטי עבור חיבורים איטיים. כמו כן, נכון לעכשיו השירות אמנם זמין רק למחשבים, אך בקרוב יושק גם למכשירים ניידים.

הפריסה הינה הדרגתית, וכיום כוללת את האתר הבינלאומי ואתרים מקומיים בצרפת, גרמניה, רוסיה, ספרד ובריטניה. בחודשים הקרובים צפוי המנגנון להפוך לזמין גם באזורים אחרים. משתמשים ישראליים שרוצים לגשת ל-Instant נדרשים להזדהות באמצעות חשבון גוגל ולבצע את החיפוש מהדף של אחת המדינות הנתמכות. אם הדף אליו אתם מגיעים הוא של גוגל ישראל, תוכלו לעבור לדף הבינלאומי באמצעות הקשה על הקישור Go to Google.com, אשר מופיע בתחתית העמוד.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully