וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש לנוקיה

חילופי מנכ"לים בנוקיה. סטיבן אלופ, שניהל את החטיבה העסקית של מיקרוסופט, ייכנס לתפקיד מנכ"ל במקום אולי-פקה קלסווו

נוקיה מחליפה מנכ"ל. יצרנית הסלולר הגדולה בעולם הודיעה כי דירקטוריון החברה החליט למנות את סטיבן אלופ, שמנהל כעת את החטיבה העסקית של מיקרוסופט, לתפקיד מנכ"ל החל מה-21 בספטמבר. אלופ יחליף בתפקיד את אולי-פקה קלסווו, שהיה בתפקיד ב-4 השנים האחרונות, ועבד בנוקיה כשלושים שנה.

"הגיע הזמן להאיץ את התחדשות החברה, להביא הנהלה חדשה עם כישורים ונקודות חזקות אחרות, על מנת להניע את הצלחת החברה" צוטט יו"ר הדירקטוריון של נוקיה, יורמה אולילה בהודעה לעיתונות. "הדירקטוריון של נוקיה מאמין כי לסטיבן יש את הניסיון הנכון ואת כישורי המנהיגות שיאפשרו לממש את הפוטנציאל המלא של נוקיה".

בחודשים האחרונות, התגברו השמועות על כך שנוקיה מתכננת להחליף מנכ"ל, זאת בעקבות ירידה בנתח השוק של החברה בשווקים בהם שלטה בלי עוררין, והקושי להתמודד עם מתחרים חזקים כמו אייפון. עם זאת, עדיין מדובר ביצרנית הסלולר הגדולה בעולם, שהפכה תחת ניהול של קלסווו גם לחברת שירותים פיננסיים משמעותית במזרח הרחוק ובאפריקה.

יוצאים לדרך חדשה

במסיבת העיתונאים שערכה נוקיה, נאמר כי הדירקטוריון החל עוד באוקטובר לבצע ביקורת כללית של תהליכי החברה, במטרה להבין איך לשפר את מצבה. החל ממאי השנה, התחיל גם חיפוש של מנכ"ל חדש. "רצינו לשאול את עצמנו מי יהיה האדם הטוב ביותר שיוביל את נוקיה ויאיץ את חידושה".

המנכ"ל הנכנס אמר באירוע כי בעולם הטכנולוגי יש נקודות מפנה, דוגמת המצאת הממשק הגרפי וגלישת הדפדפן. כיום, לדבריו, אנחנו נמצאים בנקודה דומה, בה שירותי הענן, יישומי המובייל ורשתות חברתיות משנות את דרך הצריכה שלנו. לדבריו של אלופ, מציג הרגע הזה הזדמנויות מדהימות לצד סכנה גדולה. "עבור נוקיה, רגע השינוי הזה הוא הזדמנות מדהימה, כיוון שהחברה יכולה להשתמש בנקודות החזקות הרבות שלה וליישם אותה... ואם נשתמש בנקודות האלה תוך שאנו מקשבים לצרכנים, נוכל לנצל את ההזדמנות הזו."

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully