וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל יום יש דיל

12.9.2010 / 13:10

אתרי "קניה חברתית", שהחלו להופיע בישראל בחודשים האחרונים, מציעים הנחות מרשימות בחינם. האם זה עובד?

אם "הלקוח תמיד צודק", מה קורה כשמדובר לא בלקוח אחד כי אם במאות או אלפים? כפי שגילו מקימי קבוצות רכישה למיניהן – מה שקורה הוא מתן הנחות. בעל העסק מסכים להוריד את המחיר בתמורה להבטחה שמספר רב של אנשים יקנו אצלו. הוא אמנם ירוויח פחות מכל אדם בקבוצה, אבל בסופו של יום יביא הביתה סכום גבוה יותר מביום רגיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובד ברמת ועד הבית, יעבוד גם ברמת האינטרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון הזה מיושם כבר זמן רב בהצלחה כשמדובר בקבוצות שרוכשות דירות בבניין אחד, או בחברות שמציעות לעובדיהן הנחות למופעים ומוצרים. הבעיה היא שבמקרים האלה מדובר במספר נמוך, יחסית, של אנשים. ואיך מגדילים את המספר הזה? הולכים לאינטרנט.

כך, בחודשים האחרונים החלו להופיע באינטרנט הישראלית אתרים שעוסקים ב"רכישה חברתית". האתרים האלה משיגים מבתי עסק הנחות משמעותיות על מוצרים ספציפיים, ומציעים אותן ללקוחותיהם. בדרך כלל, המסגרת היא של דיל אחד ליום, וההנחות הנן משמעותיות – 40-60 אחוזים בדרך כלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיל אחד, יום אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מדובר בהנחה על כל הרכישה, כי אם בקופונים בעלי ערך כספי. כך, למשל, תוכלו לקבל שובר שערכו במסעדת "לצורך הדגמה" יהיה 100 שקלים ב-50 שקלים. לפעמים יש גם הגבלות, לפעמים אין, והאתרים הגדולים בתחום מציינים את ההגבלות בלי שימוש באותיות קטנות במיוחד או תקנונים משפטיים מסובכים.

אז אילו בתי עסק עובדים עם האתרים האלה? מסעדות ובתי קפה, בעיקר. אך תוכלו למצוא כאן גם ספא, חנויות ממתקים ויין, סדנאות וקורסים. וכאן גם נמצאת אחת הבעיות העיקריות של כל אתרי הדילים – רוב רובם של המקומות אליהם תקבלו הנחה נמצאים באזור המרכז. זה עתיד להשתנות בזמן הקרוב, כנראה, אבל כיום זהו המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully