וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: הפנס הנתפס

15.9.2010 / 8:52

העיצוב של "פנס 9 הוולט", שמורכב על גבי סוללה, רק כמעט זכה בתחרות של חברת תאורה. האהדה אליו אילצה את החברה לייצרו

מתמוס היא חברה בריטית ותיקה המתמחה בייצור ומכירת גופי תאורה שונים. את עיקר פרסומה קנתה החברה כאשר המציאה את מנורת הלאבה (Lava Lamp), שנמכרה בהמוניה ברחבי העולם מאז שנות ה-60. מדי פעם פותחת מתמוס בתחרות בה היא מזמינה מעצבים להציע הצעות למוצרי תאורה חדשים. ההצעה שמגיעה למקום הראשון – מיוצרת ונמכרת על ידה. "מנורת 9 הוולט" של ריצ'רד לוסון השתתפה בתחרות כזאת, אך לא הגיעה למקום הראשון. למזלו של לוסון, הגורל סידר לו האפי אנד: כאשר הציבור נחשף לעיצוב נרשמה התלהבות כה גדולה, שמתמוס נאלצה לאמץ את ההצעה הלא-זוכה ולייצר אותה.

מה בעצם עיצב לוסון? ובכן, בעוד שפנסים רגילים כוללים בתוכם סוללה, הפנס של לוסון, בו דולקות שתי נורות LED, מתחבר לסוללה בצורה חיצונית. בתחתיתו קיים חיבור המאפשר לו "להתלבש" על ראשה של סוללת 9 וולט רגילה. האור שהוא מספק שווה ערך לזה של נר, ולכן הוא מתאים במיוחד לארוחות ערב רומנטיות, נסיעות וקמפינג ומסיבות גן. העיצוב המקורי מרשים ומושך תשומת לב

פנס או ננס?

פנס 9 הוולט אינו מיועד, כאמור, להאיר היכלים, או אפילו בתים, אבל הוא כן יתן את מה שצריך כאשר תחפשו תאורה מקומית קטנה. גימיק נוסף שהוא כולל הוא מנגנון המדליק ומכבה את האור בהתאם לזיהוי תזוזת הגוף של מי שנושא את הפנס. המחיר הוא 25 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • פנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully