וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפור 2.0

15.9.2010 / 11:22

טוויטר הכריזה על השדרוג המשמעותי בתולדותיה: תאפשר הצגת תכני מולטימדיה בתוך הציוצים ותשפר את הממשק

שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר הודיע אתמול בלילה על שדרוג האתר. הגרסה החדשה אמורה לספק חווית מולטימדיה עשירה יותר ל-160 מיליון משתמשי השירות. עיקר השדרוג הוא בעיצוב מחדש של עמוד הבית של טוויטר, שיחל להציג תמונות וקטעי וידאו נבחרים מתוך ה-Feed. המידע המפורסם בטוויטר יתחלק עכשיו לשניים: החלק המוכר של הציוצים וחלק של תמונות הקשורות לציוצים המועלים. עד עתה, לחיצה על לינקים לתמונות ולקטעי וידאו הובילה לאתרים מארחים אחרים ולשירותי אחסון שונים.

בעיצוב החדש יישאר זרם הציוצים בצד השמאלי של המסך, אך לחיצה על הודעות תפתח איזור חדש שיציג יותר פרטים הקשורים וכלולים להודעה, דוגמת תמונות. לדברי החברה, נחתמו עסקאות עם 16 אתרי תמונות ווידאו, כולל יוטיוב ופליקר, שאישרו את הטמעת תכניהם בגוף אתר טוויטר. כעת, אם למשל ירצה אולפן סרטים לפרסם סרט חדש שלו, הוא יוכל לכלול בציוץ עליו חלונית וידאו שתקרין את הטריילר שלו.

בנוסף לשינוי המרכזי, עושה טוויטר עוד מספר שינויים בשירות: לא יהיה יותר צורך ללחוץ על כפתור "עוד" כדי לטעון ציוצים נוספים בתחתית ה-Feed, מכיוון שהפעולה תתבצע אוטומטית. הקלקה על טוויט תראה מידע רלוונטי בנוגע לציוץ (פעולות retweet ותגובות, למשל) ולמצייץ. לכל משתמש יהיה "מיני-פרופיל" עם פרטים אודותיו. "אהבנו את הטוויטר הישן, אבל חשבנו שאפשר לשפר אותו. הרבה היה קבור מתחת לטוויטר ואנחנו מביאים את זה אל מעל פני השטח. כעת אפשר לקבל יותר קונטקסט ומידע מטוויט קצר בפחות זמן", אמר אוון וויליאמס, ממייסדי החברה.

הפורמט החדש של טוויטר יוטמע באתר במהלך השבועיים הקרובים. פרשנים קובעים כי זהו השינוי המהותי ביותר שעשתה טוויטר מאז השקתה ושמדובר בשדרוג משמעותי. בעת אירוע ההשקה, שהתקיים בסן-פרנסיסקו, סיפר וויליאמס כי 370,000 איש נרשמים לטוויטר מדי יום ושתנועת האתר עלתה השנה ב-100%.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully