וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקות החדשות של HTC

15.9.2010 / 14:06

חברת הסלולר HTC הכריזה על שני טלפונים חדשים מסדרת Desire, ועל שירות ענן חדש בשם HTCsense.com

HTC רוצה שתחשקו בשני הטלפונים החדשים שלה. חברת הסלולר הכריזה היום על שני טלפונים סלולריים חדשים מסדרת Desire, באירוע של החברה בלונדון.

הטלפון הראשון עליו הכריזה החברה הוא Desire HD – גרסה אירופאית של HTC EVO. למכשיר האנדרואידי, שפועל ברשתות דור 3.5, יש מסך מגע בגודל 4.3 אינץ', מעבד Snapdragon במהירות של גיגההרץ, מצלמת 8 מגהפיקסל, קישוריות 802.11n ותמיכה בשירות ה-HTCsense.com החדש. הוא צפוי להיות מושק באירופה באוקטובר הקרוב.

הטלפון השני הוא Desire Z – סליידר אנדרואידי שפועל על Android 2.1. למכשיר יש מסך בגודל 3.7 אינץ', מקלדת מלאה, מצלמת 5 מגהפיקסל, מעבד במהירות 800 מגההרץ, 4 גיגהבייט זכרון מובנה, קישוריות N ושירותי HTCSense.com. הטלפון מאפשר למשתמשים לתכנת כמה ממקשי המקלדת וליצור קיצורי דרך אל יישומים שונים.

שירות ה-HTCSense.com, שייכלל במכשירים החדשים, מאפשר לשלוט בטלפון מרחוק, באמצעות אתר מאובטח, ולסנכרן מידע עם מחשב דרך שירות ענן. כך, למשל, ניתן יהיה לשלוח לטלפון פקודת צלצול, אם אתם לא מוצאים אותו בבית, או למחוק מידע מרחוק אם הטלפון נגנב. כמו כן, ניתן להגדיר מרחוק הפניות, כך שאם שכחתם את הטלפון בבית תוכלו להעביר את כל השיחות למספר אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully