וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל לא חברה, גוגל כן משחקת

15.9.2010 / 16:03

מנכ"ל גוגל מכחיש את השמועות על השקת רשת חברתית חדשה ואומר שהחברה תוסיף אלמנטים חברתיים למוצריה

גוגל תתחיל לשלב שכבות של מדיה חברתית בשירותיה בהמשך 2009. כך אמר מנכ"ל החברה אריק שמידט בכנס "צייטגייסט" שמקיימת גוגל מדי שנה. עם זאת, שמידט אמר שבניגוד להערכות כי גוגל עומדת להיכנס לתחום המדיה החברתית עם רשת משלה, פעולה כזאת אינה קרובה. "אנחנו מנסים לקחת את מוצרי הבסיס של גוגל ולהוסיף להם אלמנטים חברתיים", הסביר המנכ"ל. "עם קבלת רשותכם לדעת יותר על מיהם חבריכם, אנו יכולים לספק יותר המלצות תפורות אישית. איכות החיפוש יכולה להשתפר".

בחודשים האחרונים נטען כי גוגל עובדת על Google Me – רשת חברתית חדשה שתתחרה חזיתית בפייסבוק. שמידט התייחס לשמועות אלה בוועידה, באומרו ש"כולם שכנעו את עצמם שיש פרויקט ענק שעומדים להכריז עליו בשבוע הבא. אני יכול להבטיח לכם שאין זה המקרה".

נכון לעכשיו, רבות מיוזמות המדיה החברתית של גוגל כשלו. הרשת החברתית "אורקוט" צברה פופולריות רק במספר קטן של מדינות. שירות "גוגל ווייב" שהשוק בקול תרועה נמוג לאיטו עד שהגיעה הודעתה הרשמית של גוגל כי הפיתוח עליו יופסק, וגם שירות "גוגל באזז" אינו מצליח לייצר מומנטום. כעת נראה שגוגל מנסה להגיע לתחום החברתי דרך עולם המשחקים – החברה הכריזה על שותפות עם חברת זינגה, מפתחת משחקי הרשת "פארמוויל", "מלחמות המאפיה" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully