וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזירים את הקוליות ליאהו

17.9.2010 / 11:08

ליאהו נמאס לדשדש, והיא מכריזה על תוכנית מקיפה לרענון האתר ושירותיו, במטרה להחזיר לאתר תדמית קולית

חברת יאהו עומדת בפתחה של תוכנית מקיפה לרענון האתר ושירותיו השונים. מנהלים ביאהו ערכו מסיבת עיתונאים בה חשפו את תוכניות יאהו לשפר את מוצריה ולהחיות את החברה. סמנכ"ל המוצרים בלייק אירווינג הכריז כי המשימה של החברה היא "להחזיר את הקוליות ליאהו". "חלק מרכזי באסטרטגיה הזאת הוא לנוע מהר יותר. יאהו תשפר את מוצריה במעגלי פעולה קצרים יותר, ומוצרים אלו יאוחדו בצורה טובה יותר לתוך חזון אחד וחווית שימוש אחת", אמר. המטרה היא כי תוך שלוש שנים יאהו תהיה סדרה של חוויות רשת שירוצו על מגוון מכשירים. גורמים המקורבים לחברה מעריכים כי אחת המטרות של יאהו היא להגדיל את מספר המבקרים הייחודיים שלה מ-622 מיליון למיליארד, וכן להגביר את ההכנסות לרמה של 10 מיליארד בשנה במקום 6.5 מיליארד כעת.

סמנכ"ל הטכנולוגיה ריימי סטטה אמר כי החברה מפתחת תשתיות חדשות לכל מוצריה. סטטה יצא נגד התפיסה כי יאהו היא חברת מדיה, והסביר כי הוא עצמו הופתע לגלות עד כמה חזק הצד הטכנולוגי בעבודתה.

בין החידושים שתציג יאהו במסגרת התוכנית: גרסה חדשה של דואר יאהו, שיהיה מהר יותר, יכלול ממשק משתמש משופר ויתחבר לשירותי פייסבוק וטוויטר. תצוגה חדשה של החיפוש של יאהו, שתציג יותר תכנים הקשורים לחיפוש בידור וחדשות. אפליקציית אייפד חדשה. שיתופי פעולה עם חברות טלוויזיה, שיאפשרו ליאהו את הצגת תכניהם בשירותיה, ופורמט חדש לפרסומות באתר. "שימו לב לעדכונים נוספים לעוד מוצרי יאהו בחודשים הקרובים", הוצהר בבלוג החברה הרשמי, "כולל חווית תקשורת, עוד מרכיבים חברתיים ושיפור במגוון התוכן שלנו ביאהו".

  • עוד באותו נושא:
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully