וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט לא רוצה עוד אות קין

17.9.2010 / 11:29

לאחר כשלון הסלולרי "קין", מכריזה מיקרוסופט כי לא תייצר עוד מכשירים, ותתמקד בבניית תוכנה, דוגמת Windows Phone 7

הרפתקאת ה"קין" הכושלת חרכה את מיקרוסופט, וכעת החברה אינה מתכננת להוציא לשוק עוד טלפונים סלולריים. כך היא הודיעה רשמית בוועידת משקיעים שערכה. "אנחנו בעסקי התוכנה, ושם אנחנו ממוקדים", אמר החשב הראשי של מיקרוסופט טיוונקה אלוואלה, בתגובה לשאלה על שמועה שהחברה מתכננת סמארטפון חדש.

מיקרוסופט מקווה להרוויח מעולם הסלולר לא דרך חומרה, אלא דרך תוכנה - ולכן תולה תקוות רבות במערכת ההפעלה Windows Phone 7. מכשירים עם המערכת צפויים להגיע לשוק לקראת סוף השנה. "היא תהיה כייפית וידידותית למשתמש", אמר אלוואלה, והדגיש כי למערכת יהיו אלמנטים בידוריים, משחקיים וחברתיים חזקים.

עוד נודע בנוגע למערכת ההפעלה הסלולרית נודע כי בשלב הראשון היא תתמוך ברשתות GSM ולא ברשתות CDMA. גרסה שמתאימה ל-CDMA צפויה לצאת רק במחצית הראשונה של 2011. "נאלצנו לעשות פשרות", הסביר מנהל המוצר הבכיר גרג סאליבן את העובדה הזאת. משמעות ההחלטה היא כי מכשירי סלולר שיפעלו על Windows Phone 7 לא יהיו זמינים לשתיים מהרשתות הסלולריות האמריקאיות הגדולות ביותר – ווריזון וספרינט. בשאר העולם, ובמיוחד באירופה, רשתות GSM הן שכיחות יותר מאשר בארצות הברית.

מיקרוסופט צפויה להציג את Windows Phone 7 באירוע מיוחד בניו-יורק שיתקיים ב-11 באוקטובר, עוד לפני שהמוצר יצא לשוק. פיתוח המוצר הסתיים בתחילת החודש הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully