וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוכן העיתונים של אפל

18.9.2010 / 21:23

דיווח: אפל מפתחת דוכן עיתונים דיגיטלי דרכו יוכלו מוציאים לאור למכור עיתונים ומגזינים, בעיקר לשימוש דרך האייפד

חברת אפל עובדת על פיתוח של "דוכן עיתונים דיגיטלי" עבור מוציאים לאור המעוניינים למכור את העיתונים והמגזינים שלהם דרך מוצרי אפל. כך מדווח האתר העסקי בלומברג, המסתמך על מקורות המעורבים בעניין. כדי לעשות זאת מפתחת אפל תוכנה שתקל על יצירת גרסאות דיגיטליות לעיתונים ומגזינים, ואף תכלול אפשרות לשלב וידאו בתוכם. הפיתוח החדש יעוצב בעיקר עבור האייפד, ויהיה דומה לחנות הספרים הדיגיטליים של אפל – ה-iBook. חנות העיתונים החדשה לא תהיה חלק מחנות האפליקציות הרגילה של אפל, אלא תוצב בנפרד אליה.

לדברי בלומברג, מטרתה של אפל היא להביא לקוחות פוטנציאליים נוספים לאייפד ולעזור למוציאים לאור למכור מנויים למגזינים (בפורמט דיגיטלי) במקום גליונות בודדים דרכה. החברה מנהלת משא ומתן עם חברות כטיים-וורנר, הרסט קורפ וניוז קורפ, ולדברי המקורות – קיימים חילוקי דיעות לגבי מי ישלוט במידע על המנויים, וכן על התמחור וחלוקת הרווחים. "אלו דיונים רציניים על מנויים ופרסום בתוך אפליקציות העיתונים", אמר לבלומברג רוג'ר פידלר ממחלקת המדיה הדיגיטלית של אוניברסיטת מיזורי. "מוציאים לאור רוצים לדעת מי הלקוחות שלהם ומהם דפוסי השימוש שלהם".

בהנחה שיגושרו חילוקי הדיעות הקיימים, ההערכה היא כי החנות החדשה יכולה לעלות לאוויר תוך חודשיים. ייתכן גם כי אפל תחליט לחכות איתה עד להכרזה על הדגם הבא של האייפד, הצפויה לתחילת שנת 2011. כל הנוגעים בדבר סירבו להתייחס לפניית בלומברג בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully