וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העכבר ששאג

19.9.2010 / 8:22

גאדג'ט היום שלנו הוא עכבר יוקרתי, שמלבד להתהדר בעיצוב מרשים גם מציג משטח עקיבה נטול גלגל

לא ברור מה יותר שכיח בעולם: עכברים עם זנב או עכברים עם חוט שבקצהו חיבור USB. אלו שנחשבים לחיית מטרד או אלו שבאים עם המחשב. מה שכן – נראה כי במידה ודווקא המכרסם הוא זה שידו על העליונה בתחרות הזאת, זה לא יישאר כך לזמן רב. זאת בזכות היצירתיות הבלתי נגמרת של עולם עכברי המחשב, שלא מפסיק לייצר עוד ועוד דגמים בעוד ועוד עיצובים, וכל זה עבור כלי עזר פשוט ובסיסי שנדמה שאין עוד הרבה גלגלים שאפשר להמציא בו.

עכבר המגע Eclipse הוא דוגמה טובה. הפיצ'ר הבולט בו ביותר הוא איזור קטן הפועל כמו כדור עקיבה – אבל בלי הכדור עצמו. נגיעה באיזור הזה מאפשרת לסמן לזוז גם ימינה ושמאלה, ולא רק למעלה ולמטה, כמו כפתורי גלילה בעכברים רגילים. חוץ מזה, קשה להתעלם מהעיצוב היפה והמרשים שלו. הוא נראה אלגנטי, ובמבט מלמעלה קצת מזכיר את צורתה של מכונית צעצוע. העיצוב שלו אמור להיות גם פונקציונאלי בזכות הארגונומיות שלו. הוא גם אמור להיות מדויק מאוד בזכות טכנולוגיית לייזר בה הוא משתמש.

אללה עכבר?

מלבד הפיצ'רים שצוינו, כפתורי עכבר ה-Eclipse ניתנים לתכנות, כך שניתן להגדירם לבצע פעולות שונות. הוא אף יכול לתקשר עם המחשב בעזרת בלוטות'. מחיר התענוג הוא 60 דולר – לא זול בשביל עכבר, אבל אם הוא בא לכם טוב, צריך לזכור שזה לא פריט שמחליפים כל יומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • עכבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully