וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקר חוגג 5 מיליארד תמונות

20.9.2010 / 11:56

אתר אחסון ושיתוף התמונות מבית יאהו מציין 5 מיליארד תמונות שהועלו אליו, אך עדיין רחוק מכמויות התמונות בפייסבוק

שש וחצי שנים לאחר שעלה לאוויר, חוגג אתר שיתוף התמונות פליקר את התמונה ה-5 מיליארד שמועלת אליו. בלוג המדיה השבדי Media Culpa פרסם כי האתר הגיע לנקודת הציון המרשימה הזאת, ובפליקר אישרו את העובדה.

בשלוש השנים האחרונות גדל פליקר בכמיליארד תמונות מדי שנה. נתון מרשים, אך עדיין לא כזה שעובר את הרשת החברתית פייסבוק, בה כבר יש כיום עשרות מיליארדי תמונות (ההערכות הן בין 30 לחמישים מיליארד).

את התמונה ה-5 מיליארד העלה משתמש בשם ארון יו, שצילם בה את בניין היסטורי בוונקובר בשם וודוורד. לאחר שנודע לו כי הוא למעשה הביא את פליקר לנקודת ציון משמעותית – אישר שימוש חופשי בתמונה לגופי תקשורת. בצורה מקרית, החברה שייסדה בעבר את פליקר ישבה גם היא בוונקובר.

פליקר נוסד ב-2004 על ידי חברת לודיקורפ. האתר זכה להצלחה מהירה, וכבר ב-2005 נקנה על ידי ענקית האינטרנט יאהו, תמורת 35 מיליון דולר. נקודות ציון נוספות בהיסטוריה של פליקר: מיליון תמונות באוקטובר 2004, מאה מיליון תמונות בפברואר 2006, 500 מיליון תמונות במאי 2007, מיליארד וחצי תמונות באוקטובר 2007, ארבעה מיליארד תמונות באוקטובר 2009. כ-3,000 תמונות מועלות לפליקר מדי דקה.

  • עוד באותו נושא:
  • פליקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully