וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלות עשר

20.9.2010 / 12:27

האתר Ask Jeeves חוגג עשור לגרסתו הבריטית בפרסום עשר השאלות הכי בלתי פתורות. אז טוני סופרנו מת בסוף?

עשור לאחר שהושקה גרסתו הבריטית, חוגג האתר Ask Jeeves את יום הולדתו בצורה מקורית: האתר מבקש את עזרת הציבור בפתרון עשר השאלות הכי חסרות תשובה חד-משמעית שנשאלו בו במהלך השנים.

האתר Ask Jeeves (שבגרסתו האמריקאית שונה שמו ל-ask.com), עלה לראשונה ב-1996. הוא היה מנוע חיפוש בעל קונספט שונה מזה של מנועים אחרים: במקום להקיש שאילתא המבוססת על שם או מושג כלשהו, היה צריך המשתמש לכתוב שאלה. לדוגמה, במקום לכתוב "מזג אוויר בניו-יורק", יש לכתוב "מה מזג האוויר בניו-יורק היום?", ובתגובה המנוע מחפש אתרים העונים על השאלה. בשנת 2005 החליטה החברה לשנות את הקונספט, והעלימה את דמותו המאוירת של המשרת ג'יבס, האייקון של האתר. לצד הפיכתו של האתר למנוע חיפוש רגיל יותר, התווסף אליו פיצ'ר של שאלות ותשובות (המופיעות בתוך האתר עצמו), בדומה לשירותים נוסח "יאהו שאלות" ההולכים והופכים לשכיחים בתקופה האחרונה.

דמותו של ג'יבס חזרה לגרסתו הבריטית של האתר ב-2009, וכעת, כאמור, חוגגים שם עשור של שאלות, עם שאלות חסרות תשובה. כחלק מפעילות הפרומו ביקש האתר משורה של סלבריטאים מקומיים לעזור בתשובה על עשר השאלות.האסטרולוג גרנט וויל יענה על השאלה "האם יש שם משהו בחוץ?", ומבקר הטלוויזיה קווין אוסוליבן ינסה לענות על השאלה "האם טוני סופרנו מת?". גם הגולשים מוזמנים לענות על השאלות, באתר מיוחד שהקים Ask Jeeves לרגל המאורע.

רשימת עשר השאלות חסרות התשובה:

1. מהי משמעות החיים?
2. יש אלוהים?
3. האם בלונדיניות באמת יותר מכייפות?
4. מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל?
5. יש שם משהו בחוץ?
6. מי האדם המפורסם ביותר בעולם?
7. מה זאת אהבה?
8. מהו סוד האושר?
9. האם טוני סופרנו מת?
10. כמה זמן אחיה?

  • עוד באותו נושא:
  • ask.com
  • Ask Jeeves

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully