וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסקוור בריבוע

21.9.2010 / 13:26

השירות מבוסס המיקום פורסקוור משתדרג. הודיע על גרסתו השנייה, ששמה דגש על פונקציונליות וגילוי מקומות חדשים

השירות מבוסס המיקום פורסקוור הכריז על גרסתו השנייה במספר. הדגש בגרסה זו הוא על פונקציונליות: אפשרויות הטיפים ורשימת ה-"To Do" יובלטו. שתי הפונקציות הללו מקבלות כפתורים משלהן באפליקציות הסלולר של השירות. השימוש בהן אך יורחב – ומשתמשים יוכלו לסמן מיקום אליו הגיעו כמקום שעליהם לבקר בו. המלצות על מקומות יובלטו בעזרת סימון חדש.

כפתור "הוסף לפורסקוור שלי" יוצע להטמעה באתרים. לחיצה עליו תאפשר למשתמש לשלוח לחשבון הפורסקוור שלו מעין סימניה בה יוכל להשתמש מאוחר יותר כדי להגיע למקום אותו סימן. בפורסקוור מצהירים כי אתרים של מגזין טיים-אאוט, ניו-יורק מגזין וזאגט עומדים להטמיע את הכפתור בעמודים שלהם. עם זאת, זמן קצר לאחר ההודעה פורסקוור נאלצה להקפיא את הפיצ'ר הזה, מכיוון שהשימוש הרב בו העמיס על שרתיה (כך מדווח הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ').

"כאשר התחלנו את פורסקוור חלמנו שהוא יהיה הרבה יותר מפעולות צ'ק-אין. באמת רצינו לבנות כלים שיעזרו לאנשים להתחבר ולחלוק חוויות בעולם האמיתי. הפיצ'רים החדשים הם צעד גדול לכיוון הרעיון המקורי", נכתב בבלוג החברה הרשמי. בטק קראנץ' מנתחים כי השינויים החדשים מתמקדים בגילוי . "פורסקוור רוצה להיות כלי שמציג לך דברים מעניינים בעיר. זה רעיון טוב, וצריך להיות ליבת השירות. לא בטוח שהם מוציאים את זה לפועל בגרסה 2.0". הבלוג הטכנולוגי ממשיך וקובע כי פורסקוור צריכה להוסיף פיצ'רים שהם יותר מעבר לפעולת הצ'ק-אין. "אני כבר מצפה לגרסה 3.0", כותב אם.ג'י סיגלר, למרות שאפילו גרסה 2 עדיין לא שוחררה במלואה, והפיצ'רים שלה ייכנסו לשירות בהדרגתיות בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורסקוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully