וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: משקפי תלת-מימד

26.9.2010 / 2:01

התלת-מימד מגיע לטלוויזיות, ואיתו זוג משקפיים משוכלל שמאפשר החלפה בין צפיית 3D ל-2D בלחיצת כפתור

מתישהו אנחנו כבר נתפוס את הג'יימס קמרון הזה ונסגור איתו את החשבון. הקטע הזה שלו, שוב לעשות את הסרט הרווחי בעולם - ועוד לעשות אותו בתלת-מימד, יצר מפלצת. כל סרט שני שיוצא היום מתהדר בטייטל הזה של ה-3D, וכבר אי אפשר להיכנס לקולנוע בלי לקבל משקפיים. ואם זה לא מספיק, בקרוב גם טלוויזיות לא יוכלו להסתדר בלי הפיצ'ר הפופולרי.

עבור התקופה הזאת, הבאה עלינו לרעה, השיקה השבוע חברת האלקטרוניקה הידועה שארפ את משקפי התלת-מימד הטלוויזיונים שלה, שנועדו לסדרת מכשירים חדשה בשם3D Aquos Quattron HDTV. כל מכשיר טלוויזיה בסדרה יגיע עם שני זוגות משקפיים משוכללים – המאפשרים צפייה תלת-מימדית לצד צפייה רגילה ללא הסרתן. רק צריך ללחוץ על כפתור ה-Power, והפונקציה משתנה מ-3D ל-2D וחוזר חלילה.

בעתיד (הקרוב, כפי שציינו), כאשר תחנות טלוויזיה יציעו את אותו השידור בשתי הצורות, לא יצטרכו הצופים בחדר להתאים את הפורמט לרצונם של רוב היושבים בו, אלא פשוט ירכיבו משקפיים כאלו ויבחרו בהן איש-איש את צורת הצפייה העדיפה עליו.

אבו-ארבע או אבו-תלת?

משקפי תלת-המימד החדשות של שארפ יצאו לשוק לקראת סוף השנה. זולות הן לא יהיו: מחירן הוא 200 דולר (כאשר קונים אותן לחוד). לכך תוסיפו את העובדה שהן עובדות על סוללות מיוחדות שדורשות טעינה ישירה משקע חשמלי (USB לא מספיק פה), והנה עוד סיבה לתפוס את ג'יימס קמרון באיזו סמטה חשוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully