וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ה'טוסטוסמארטפון'

27.9.2010 / 2:01

חברת BMW מציגה טוסטוס ייחודי בו משחק סלולרי הסמארטפון תפקיד מרכזי, כמרכז שליטה ובקרה

לא, לא התבלבלתם ונכנסתם בטעות למדור וואלה! רכב. זה יותר שחברת BMW התבלבלה והשיקה מוצר שקשור (גם) לוואלה! TECH. ענקית הרכב הוותיקה הכריזה על טוסטוס חשמלי חדש. חשמלי כמו ב"המכונית החשמלית של שי אגסי", רק על שני גלגלים במקום ארבע, ועם יכולת טעינה משקע חשמל רגיל לחלוטין. אבל גם זו לא הסיבה שאנחנו מביאים לכם את הטוסטוס הזה ב"גאדג'ט היום".

הסיבה היא שלטוסטוס יש תושבת בה ניתן להניח את הסמארטפון שלכם. מרגע שהוא יושב שם הוא הופך לכלי החיווי המרכזי של הרכב ("טוסטוסמארטפון"?) כך, למשל, תוכלו להשתמש ב-GPS שמותקן לכם בסמארטפון בצורה נוחה (פשוט תראו אותו ממש מולכם), נגן המוזיקה של הסלולר יתפקד כ"רדיו רכב" שלגם וכמובן שגם שיחות טלפון נטולות אחיזת מכשיר יתבצעו בקלות (תודה לך, בלו-טות'). BMW אף יצרה אפליקציה (מעט הזויה, יש להודות) שתאתר במרחב עוד נהגים שמשתמשים בטוסטוס כזה ותדליק את פנסי הרכב כאשר אתה עובר לידם, כברכת שלום. יותר מכך – הסלולרי אפילו ישמש בתור המפתח שמדליק את המנוע! כן, פשוט לחבר אותו לתושבת – והוא מזהה שמדובר בבעליו של הרכב ומאפשר את התחלת הנסיעה.

טוסטוס או טוס מפה?

הטוסטוסמארטפון יוצג לציבור בתערוכת רכב שתתקיים בפאריז בתחילת אוקטובר. מכיוון שהוא עדיין בשלב קונספטואלי למדי – עדיין לא ידוע מה יהיה התמחור שלו כשיגיע לשוק. אבל זה לא יהיה מופרך לנחש שזול הוא לא יהיה.

  • עוד באותו נושא:
  • BMW
  • טוסטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully