וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: הרמכוס

28.9.2010 / 8:30

לא, זו לא כוס לנסיעות. זה למעשה רמקול מעוצב לרכב מבית סוני שתומך גם באייפוד של אפל

ההצלחה של נגן האייפוד אילצה את חברת סוני לנקוט בגישת If you can't beat them – join them. מהחברה שפחות או יותר המציאה את הנגנים הניידים, ואף מיתגה אותם בשם שהפך למילת תיאור של יותר מהמוצר הספציפי ("ווקמן"), הפכה סוני לחברה שמייצרת מוצרים משלימים למתחרה מבית אפל.

לפחות אפשר להתנחם בזה שהיא עושה את זה בצורה מקורית ומרעננת. תסתכלו על המוצר הזה. ממבט ראשון זה נראה כמו כוס שנועדה לנסיעות. לא ממש פסגת האלקטרוניקה. אבל למעשה מדובר ברמקול לרכב. הרמקול דמוי הכוס (באנגלית sound mug . בעברית "רמכוס"?) מתחבר מצד אחד שלו ליציאת החשמל של הרכב. מהצד השני הוא מתחבר לאייפוד, ומשמש לו כפיו. הייחוד בו הוא שהטווח שלו משתרע על כל 360 המעלות שמסביב. כן, הרמכוס הקטן הזה אמןר למלא את חלל הרכב בצלילים ולייתר רמקולים קדמיים ואחוריים, לרווחת של כל הנוסעים.

רם או סתם?

ה"רמכוס" יכול להישלט מגוף המוצר או משלט רחוק. הוא לא רק מושיב את הנגן ומשמיע אותו, אלא גם טוען אותו תוך כדי. למרות שהחיבור הבסיסי שלו הוא לאייפוד, בעזרת כבל אפשר לחבר אותו גם לנגנים אחרים (למשל... "ווקמן" של סוני). הוא מגיע במספר צבעים, אבל כנראה שהוא חובב בעיקר את הצבע הירוק: מחירו הוא 240 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully