וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון בכל פינה

28.9.2010 / 16:43

חנות אפליקציות חדשה? מחשב לוח שיתחרה באייפד? פיצ'ר להטמעת קטעי ספרי קינדל באתרים? על הכל אמזון עובדת

אמזון עומדת להשיק חנות אפליקציות משלה לפלטפורמה הסלולרית אנדרואיד, שלמעשה תתחרה בחנות שמפעילה גוגל. על פי המידע שפורסם היום, החברה תשלם למפתחים תמלוגים על סך 70% מהמחיר שייגבה על האפליקציות שלהם, ותיקח לכיסה את 30% הנותרים (כנהוג בשוק זה). כל אפליקציה תכלול הגנה (DRM) ייחודית לאמזון. המפתחים יצרכו לשלם 99 דולר כדי להיכלל בחנות, שבשלב הראשון תהיה זמינה בארצות הברית בלבד. החברה מצפה מהמפתחים שיעדכנו את האפליקציות שהם מוכרים בחנות שלה בסימולטניות עם עדכון האפליקציות בחנויות אחרות. עם זאת, ניתן יהיה להעלות לחנות אפליקציות חינמיות. כנהוג בחנות האפליקציות של אפל – החברה תוכל להחליט על אי-קבלת או הסרת אפליקציות מחנותה.

הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ', שחשף את המידע, הצביע על כך כי על פי ניסוחיה המעורפלים משהו של אמזון, ניתן להבין כי תמחור האפליקציות לא יהיה לחלוטין לפי החלטת המפתחים, אלא גם לחברה עצמה תהיה השפעה בעניין. היא גם תאסור על מפתחים למכור את אותה האפליקציה במחיר זול יותר בפלטפורמות אחרות.

מחשב לוח, קינדל ברשת

בנוסף, המקורות שהדליפו את עניין חנות האפליקציות גם טוענים כי אמזון מפתחת מחשב לוח חדש, שישווק בנוסף לספר הדיגיטלי קינדל, ויתמוך בחנות האפליקציות החדשה. זו יכולה להיות חזית נוספת של אמזון מול האייפד הפופולרי מבית אפל. האתר mobilitysite.com מעריך כי מחשב לוח מבית אמזון לא יחליף את הקינדל, אלא ימותג כמחשב עבור מולטימדיה, המנגן תכנים שנקנים בחנות של אמזון.

מוצר נוסף שחשפה היום אמזון הוא אתר חדש בשם “Kindle for the Web”, המאפשר למשתמשים לקרוא ולחלוק קטעי דוגמה מספרים דיגיטליים דרך הדפדפן, ללא צורך להתקין תוספים. אמזון מסרה כי מטרת האתר היא לגרום לבלוגרים ולאתרי תוכן המשתפים איתה פעולה לפרסם באתרים שלהם דגימות מספרים דיגיטליים היוצאים עבור מכשיר הקינדל. השירות מאפשר לאותם שותפים לשתף דגימות תוכן בקלות באתרים שלהם בעזרת פעולת העתקה והדבקה של קוד הטמעה שהשירות מייצר (בדומה להטמעת קטע וידאו מיוטיוב, למשל). לאחר שמוטמע הקטע באתר, יקליקו הגולשים על אופציית "קרא בחינם את הפרק הראשון", ויוכלו לצפות בדפים (ואף לשנות הגדרות של גודל פונט וצבעים) ללא צורך בתוכנה נוספת או בתוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully