וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלת המימד של טושיבה - בלי משקפיים

טושיבה הציגה שני מסכי LCD שמאפשרים הצגה של חומרי תלת מימד ללא צורך במשקפיים מיוחדים

טושיבה מעדיפה תלת מימד בלי משקפיים. חברת האלקטרוניקה הודיעה כי היא תשיק בסוף השנה הקרובה ביפן שני מסכי LCD שמסוגלים להציג חומרי תלת מימד ללא צורך במשקפיים מיוחדים. טושיבה צפויה להיות החברה הראשונה שמוציאה לשוק מסך מסוג זה, למרות שידוע כי גם חברות אחרות – ביניהן שארפ וסוני – עובדות על טכנולוגיה דומה.

המסכים של טושיבה יגיעו בגודל של 20 ו-12 אינץ', כשהמסך הגדול יותר מציג תמונה ברזולוציה 1280x720 והמסך הקטן מציג 466x350 פיקסלים. לשני המסכים יש תאורת LED אחורית, כניסת HDMI וחיבור לרשת, כמו גם חריץ לכרטיסי זכרון SD. ההבדל בין שני המסכים, חוץ מהגודל, הוא בכך שלמסך הגדול יותר של מעבד CELL, אותו ניתן למצוא גם בפלייסטיישן 3 ובמסכים מתקדמים של טושיבה. המסכים צפויים להגיע לישראל ברבעון השני של 2011, ומחירם טרם נחשף אך היבואנים מעריכים כי הוא יהיה סביב 25 אלף שקלים.

טכנולוגיית תלת מימד, שהחלה לתפוס תאוצה במסכים הביתיים בשנה האחרונה, מסתמכת ברובה על שימוש במשקפיים מיוחדים שמפרידים בין תמונה המיועדת לעין שמאל לבין תמונה שמיעודת לעין ימין. עם זאת, בחודשים האחרונים אנו רואים התפתחויות גם בתחום הצגת תמונות 3D ללא משקפיים מיוחדים, כשחברת נינטנדו כבר הכריזה כי הדור הבא של קונסולת ה-DS הניידת שלה – אשר יושק בתחילת השנה הבאה – יכלול מסך 3D שלא מצריך משקפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • טושיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully