וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל TV נחשף

4.10.2010 / 18:09

גוגל פתחה אתר בו היא מציגה את המוצר הטלוויזיוני המדובר שלה, וחושפת את הפיצ'רים שהוא יכלול

גוגל חושפת את הטלוויזיה שלה. החברה פתחה אתר המציג את מוצר הגוגל TV עליו הכריזה בחודש מאי. באתר ניתן לצפות במצגת המתארת את המוצר וללמוד על הפיצ'רים הכלולים בו.

לפי ההסבר באתר, גוגל TV תהיה מערכת שתעבוד עם כל מכשיר טלוויזיה, כל עוד יחובר אליו ממיר ייעודי שיחבר אותו לאינטרנט ולשירות. הרוכשים של טלוויזיות ייעודיות לשירות יוכלו להשתמש בו ישירות דרכה, ללא צורך בממיר. לאחר ההתקנה יוכל המשתמש לבצע חיפושים ברשת ובטלוויזיה בפעולה אחת (כולל בפקודות קוליות). המשתמש אף יוכל להוריד אפליקציות ייעודיות לגוגל TV ולהשתמש באינטרנט באותה הצורה בה הוא עושה זאת במחשבו האישי. בהדגמת המערכת משתמשת גוגל בשמות גדולים דוגמת נטפליקס, טוויטר, אמזון ו-NBA כגורמים שיציגו אפליקציות עבורה. החברה אף מייעצת למפתחי אתרים לבצע אופטימיזציה למוצר החדש שלה, ומביאה אתרים של הרשתות CNN ו-TNT כדוגמה לכאלו שעשו זאת. האתר אף רומז כי ניתן יהיה להזרים תוכן חיצוני ממחשבים לטלוויזיית גוגל.

בעלי מכשירי סלולר עם מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל או בעלי אייפון יוכלו להשתמש בטלפונים שלהם כשלט רחוק של גוגל TV. גוגל מגדירה את המוצר כ"הרפתקה בה הטלוויזיה פוגשת את הרשת, אפליקציות, חיפוש ואת היצירתיות של העולם". "גוגל TV מאפשר לך לגשת לכל דבר באינטרנט. צפה בתוכניות הרשת האהובות עליך ובתמונות, שחק משחקים, צ'טט עם חברים ועשה כל מה שאתה רגיל לעשות און ליין", מתאר האתר את יכולות המוצר החדש, ומפרט את אפשריות חיפוש, אפליקציות, שילוב צפייה באינטרנט ובטלוויזיה במקביל ושימוש בטלפון סלולרי כבשלט רחוק.



בין שותפיה של גוגל למיזם: לוג'יטק (שמספקת את הממירים) וסוני (שמספקת את הטלוויזיות). מוצרים אלו עדיין אינם זמינים לקניה, אך האתר החדש מאפשר להירשם ולקבל הודעה כאשר אלו יצאו לשוק (ככל הנראה במהלך שנת 2011). לישראלים, עם זאת, עדיין אין מה להתלהב. המוצר יהיה זמין בתחילה רק בארצות הברית, ולא ידוע מתי יגיע לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully