וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מחסל חיידקים למקלדת

6.10.2010 / 7:06

סוף למושבת החיידקים המכונה 'המקלדת שלכם': מנורת אולטרא-סגול תחסל את הבקטריות שהתנחלו בין המקשים

המקלדת שלכם, למקרה שלא ידעתם זאת עד עכשיו, היא מושבת חיידקים. לא פחות. למעשה, לפי מחקר שפורסם באנגליה לפני שנתיים, מקלדות מחשב מכילות לעתים עד פי 5 חיידקים מאשר מושבי אסלה (מה שלא מפתיע, למעשה. רבים הם הדברים שמכילים יותר בקטריות ממושבי אסלה. יש לזכור ששתן הוא סטרילי. -ד.ו) וזה עוד לפני שהזכרנו מקלדות ציבוריות. אתם יודעים, אלו שנמצאות בקפה-אינטרנט או במקומות עבודה ועוברות מיד (מג'ויפת) ליד (עוד יותר מג'ויפת). בואו נחשוב מה הולך שם בין המקשים. בעצם בואו לא.

מכיוון שבניגוד לפירורים שנכנסים לכם לרווחי המקלדת, חיידקים לא נעלמים כשעושים "פו" חזק – הומצאה ה-Germ Genie. מדובר במנורה שיודעת לזהות תנועה על המקלדת ולהאיר עליה באור אולטרא-סגול שהורג חיידקים. את הפעולה הזאת היא עושה רק לאחר שהיא מזהה שהשימוש במקלדת נפסק – מכיוון שחשיפה ממושכת של העור לקרניים אולטרא-סגוליות אינה בריאה (ואין הרבה טעם להינצל מחיידקים אבל לחטוף במקום איזו מחלת עור). כך היא מחסלת את האויבים לפני שהם מחסלים אתכם (או סתם מסתפחים אליכם בצורה לא סימפטית זו או אחרת).

מוות לחיידקים?

ה- Germ Genie פועלת, כאמור, כאשר אתם לא משתמשים במקלדת. בדיקה של המוצר העלתה כי הוא מצליח לחסל 99% מחיידקי המקלדת (קצת מפחיד לחשוב איזה בני זונות קשוחים הם אלו מהאחוז הנותר), כך שההיפוכונדרים יכולים לסמוך עליו למדי. זה יעלה להם 222 דולר. לא מעט, אבל לבריאות אין מחיר, לא?

  • עוד באותו נושא:
  • מקלדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully