וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי הפייסבוק החדשים

6.10.2010 / 11:55

פייסבוק עומדת לקיים מסיבת עיתונאים בה ככל הנראה תכריז על רענון מראה האתר ושינויים בממשק

האם פייסבוק עומדת בפני עוד עיצוב מחדש? הרשת החברתית, שבשנות קיומה המעטות רעננה את הממשק שלה מספר פעמים, עומדת לערוך אירוע בו תכריז, ככל הנראה, על שינוי נוסף. החברה הזמינה עיתונאים למטה שלה בפאלו-אלטו, קליפורניה למסיבת עיתונאים מחר, שפרטיה לא נחשפו. עיתונות הטכנולוגיה החלה בהפרכת הערכות לגבי נושא הכינוס, וכרגע הדעה הבולטת היא שמדובר בעיצוב מחדש של האתר, שחלקו כבר החל להופיע אצל חלק מהמשתמשים.

הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ' מדווח כי מספר משתמשים דיווחו שהם רואים עיצוב מחודש לצ'ט של האתר – שזז לצד שמאל של המסך ואליו התווספו תמונות פרופיל גדולות. לדברי הבלוג, השינוי המהותי שיביא העיצוב החדש הוא לעמודי הפרופיל, שיראו יותר כפי שעמודי Places נראים כיום בפייסבוק. בנוסף, האפליקציות יוזזו מתחת לתמונת הפרופיל ויופיעו כאייקונים. גם הניווט בפרופיל צפוי לעבור לאיזור הזה, כאשר המשמעות היא שהלשוניות הקיימות כעת בראש העמודים – יוסרו. "כל האיזורים המשמעותיים יקבלו את המראה החדש, שזה אומר הפרופילים, העמודים, האירועים, הקבוצות, התמונות והווידאו", מספרים בטק קראנץ'.

ככל הנראה עובדת פייסבוק על העיצוב החדש באינטנסיביות כבר חודשיים, כאשר המנכ"ל מארק צוקרברג דורש עבודה מסביב לשעון כדי לעמוד בזמנים. החברה, כאמור, עדיין לא משחררת מידע על הנושא ולא מגיבה לשאלות עיתונאים.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully